אוצר האי המקולל עונה 9 פרק 1: מאוצר לתעלומה ובחזרה

אוצר האי המקולל עונה 9 פרק 1: מאוצר לתעלומה ובחזרה

לקראת העונה החדשה בחיפוש אחר פתרון התעלומה במפרץ סמית. צוות אתר ההיסטוריה למרחבי הרשת ולפרקים הקודמים הסדרה לבדוק כיצד השתנו התאוריות לגבי פתרון החידה הגדולה. כתבה מיוחדת לרגל שידור העונה החדשה. אוצר האי המקולל עונה 9 פרק 1: מאוצר לתעלומה ובחזרה.

אוצר האי המקולל עונה 9 פרק 1

אוצר האי המקולל עונה 9 פרק 1

מצוד אחרי אוצר הפך לחיפוש פתרון לתעלומה

בעונות הראשונות של הסדרה, בעיקר 1-4, התמקדו האחים ריק ומרטי לגינה בניסיון לאתר אוצר אמיתי על האי. התאוריות נעו בין זהב מימי המהפכה האמריקאית, כתבי ויליאם שייקספיר ודמותו האניגמטית ועד לחלום הנשגב למצוא את ארון הברית. טמפלרים, מסדרים סודיים ושודדי ים היו המועמדים המובילים להטמנת האוצר.

עוד באתר – זמר במסכה כל הדמויות כל החשיפות 

עדכונים מהאי! שלושה מוקדי חיפוש אפשריים לפתרון התעלומה עונה 9

לפורר את בור הכסף או לעזוב אותו במנוחה
בור הכסף הוא תעלומה מוזרה. לכאורה מדובר במנגון מוכר של באר ארטזית. אולם הדרך היחידה ערב season 9 episode 1 להבין בדיוק מה קורה בו היא באמצעות חשיפה מוחלטת שלו.

מדובר בפרויקט יקר שעלותו הוערכה בכ-10 מליון דולר. והסיכון הוא לא רק באובדן ההשקעה, אלא באובדן העניין במצוד של אחר האוצר מאי האלונים. אם יתגלה שאין משהו ממשי בתור הבור המסתורי.

הביצה המלאכותית
בעונה 8 the curse of oak island בוצעו חפירות ארכאולוגיות על האי. הן בוצעו לפי פרוטוקול מחמיר. הודות לכך התגלו שני ממצאים חשובים.

כביש אבנים מרשים בגודלו ( לי הוא הזכיר דרכים רומאיות ) ובאורכו. הכביש יצא מהמעגן של Swamp לעבר בור הכסף.

מדובר ב Swamp מלאכותית מעשה ידי אדם. שני הממצאים האלו רק מעצימים את התעלומה אודות מפעל הנדסי מפואר שהוקם באי, מבלי שיהיה לו תיעוד .

בעונה החדשה המשודרת בערוץ ההיסטוריה, לא תהיה ברירה אלא לפתור את התעלומה או לכל הפחות למצות את המחקר בנושא עד תום. פחות מזה, תהיה אכזבה למעריצי הסדרה.

צפו בווידאו לקראת the curse of oak island season 9 episode 1 פרק מלא- חוזרים ליסוד התעלומה על האי!