הזמר במסכה עונה 2 לצפייה ישירה: קבלו את הסוס, הצרעה, הקיפוד והרוגלך

הזמר במסכה עונה 2 לצפייה ישירה: קבלו את הסוס, הצרעה, הקיפוד והרוגלך

בעצם אין חדש כל מועמד ניגש, נרגש, לבצע שיר. השופטים שומעים, קצת מנחשים וכשהוא יורד מהבמה, רק הוא יודע וגם ההפקה מי היה הזמר בתחפושת. קבלו את הזמר במסכה עונה 2 לצפייה ישירה: קבלו את הסוס, הצרעה, הקיפוד והרוגלך. וידאו עם הדלפה ניחושים בסוף העמוד.

עוד באתר מי זכה באח הגדול 2023

הזמר במסכה עונה 2 לצפייה ישירה

הזמר במסכה עונה 2 לצפייה ישירה

לא היא לא תדע מי זו הצרעה, גם לא את הסוס במסכה. זה לא גנץ

זה בהחלט מבלבל. מתעתע. זה כמו להיות שאזם אנושי. אבל עם רמזים שנועדו להטעות את האוזן המנוסה של השופטים. אולי דווקא ללא רמזים, היה יותר קל לנחש או לדעת מי הסוס במסכה, מי הצרעה שלא ממש עוקצת ומי הרוגעלך המתוק ששר במסכה, רגע לפני שהקיפוד עולה ונותן הופעה בלתי נשכחת.

אז בואו נוריד כמה מועמדים לני שאנחנו מתחילים בניחושים זמר במסכה.

הקיפוד הוא לא דני דנון השגריר הקודם באום! בשום פנים ואופן לא!

הסוס בני גנץ? הצחקתם אותי. אין מצב. בני לא ילד רע ולא נסחף לשטויות. הוא רציני ורשמי. אז בדיוק הגיע הניחוש שבני גנץ הוא הסוס במסכה? לא ברור ולראוי. נקסט.

 ברכות צום קל גמר חתימה טובה כיפור 2023 זמני הצום 

ניחושים זמר במסכה לקראת שידור פרק 1 לצפייה ישירה מאקו 12 לייב עונת 2021

אז בואו ננחש יחד וניתן פה ספוילר בלעדי על זמר במסכה 2021 מאקו לייב ערוץ 12 לצפייה ישירה פרקים מלאים. בואו נעבר לצרעה. בניגוד לדבורה למשל, צרעה לא אמורה להיות זמרת. כי שזוכר, רק הדבורה זכתה לשיר בסגנון- זום, זום , זום עולה הזמר מכוורת הדבורים. אין סיכוי שזה דמות מתוקה כמו הדבורה מאיה, או איזו זמרת שרוצה לרענן את הקריירה סטייל הפטרייה מכיל אמדורסקי. אז קבלו את הדמות הכי אניגמטית. היא לא אשת תקשורת מוכרת וגם לא שחקנית שכבשה את הבמות. אבל בדמות של הצרעה המזמרת מפעמת נשמה גדולה. אז מי כל התעשייה מפרגנת. אתם את ההדלפה מי זאת הצרעה קבלתם.

אחרון חביב חביב שר לרוב בתל אביב, יש לו קול וכוונות טובות אבל הרמזים קשים ולא קל אותו לזהות. התכלו גולשים יקרים, רגע לפני הדלפה זמר במסכה, לחשוב מי הרוגלך המזמר? זה שאתה רק רוצה ממנו יותר? טוב אז בואו נשים את הדברים על השולחן- זמר מקצועי הוא לא. כי הקול אומר הכל. שחקן על הבמה יכול להיות ובעיקר יוציא את השופטים מדעתם עד לגמר הזמר במסכה 2021.

צפו בסרטון הדלפות ניחושים ידיעות בלעדיות לדעת לפני כולם הזמר במסכה חוזר לערוץ 12 מי בתחפושת