פסח בגן הבוטני בירושלים חול המועד 2024

פסח בגן הבוטני בירושלים חול המועד 2024 מה עושים בפסח עם הילדים?.  

מה עושים בחול המועד הקרוב?. הילדים בחופשה וההורים מחפשים אטרקציות ברחבי הארץ. בכתבות אחרות באתר ספרנו לכם על שלל אפשרויות לבילוי חינמי. אבל ישנן גם פעילויות בתשלום סמלי שבהחלט שוות כל שקל. אחת הפעילויות היפות בחג תתקיים בירושלים. מה בכתבה?. פסח בגן הבוטני בירושלים חול המועד 2024 מה עושים בפסח עם הילדים?. 

עד באתר – ביטול קנסות חניה ומשטרה 2024

פסטיגן אביב פסח בגן הבוטני בירושלים חול המועד 2024

 

פסטיבל פסח לכל המשפחה בגן הבוטני פסח – 24-25.4.24 בשעות 10:00-16:00.

הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם מזמין את הקהל הרחב, הורים וילדים וכל בני המשפחה לשלל פעילויות במהלך חוה"מ פסח במסגרת 'פסטיגן אביב'.

את המבקרים בגן תקבל מוסיקה חיה באווירת קרנבל, המבקרים יוכלו להצטרף בחוה"מ פסח ל רכבת הפרחים ולסייר בחלקות השונות של הגן הבוטני ובחממה הטרופית ,לפגוש לוליינים וליהנות ממוסיקה חיה. כמו כן מוזמנים ההורים והילדים ל סדנאות יצירה מהטבע שימוקמו ברחבי הגן בכל שעה עגולה. בגן תתקיים מדי יום הצגה (פעמיים ביום), לרשות הילדים יעמדו מאפרות פנים ועוד. במהלך האירוע יתקיימו סיורי פריחות מודרכים ברחבי הגן: שעות הסיורים: 10:30 12:30 14:00 (ניתן לתאם סיורי פריחות וסיורים בפגודה לאורך כל החג).

עוד באתר ובחול המועד פסח 2024

 

הצצה לפגודה החדשה סמוך לשמורת עצי הדובדבן היפנים

הפגודה החדשה שנבנתה בגן תפתח בחודש ספטמבר הקרוב. במהלך חול המועד יתקיימו סיורים סביב הפגודה הממוקמת בסמוך לשמורת עצי הדובדבן היפנים, עם אפשרות הצצה מהדלתות. פגודה – בית יפני, נבנתה בשיטה מסורתית ממש כמו ביפן על ידי נגרים מאסטרים שהגיעו לגן במיוחד מיפן. המבקרים בגן מוזמנים לערוך פיקניק משפחתי עצמאי בשטחי הגן הירוק באווירה פסטורלית.

הכירו את הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם פנינה של טבע בלב ירושלים

המקום פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים למעלה מ7000 מינים וזנים של צמחים שונים מכל העולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, מרכז וקדמת אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מראות ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה.

פסח בגן הבוטני בירושלים חול המועד 2024 מה עושים בפסח עם הילדים.  

פסח בגן הבוטני בירושלים חול המועד 2024 מה עושים בפסח עם הילדים.

מחירי כניסה לשעות פעילות במהלך חולת המועד הטבות למשפחות מפונות

עלות: 40 ₪ ילד/מבוגר, חייל/סטודנט/גמלאי 28 ₪
משפחות מפונים 28 ₪ מנויים: חינם
שעות פעילות בחוה"מ: 24-25.4.24 בשעות 10:00-16:00
לפרטים נוספים ותיאום סיורים בגן טל. 02-6794012 ובאתר