ארץ החטאים צפו בווידאו ליאם ניסן במיטבו

ארץ החטאים צפו בווידאו ליאם ניסן במיטבו

כמעט בלי ששמנו לב הפך ליאם ניסן לאחד מהכוכבים הבולטים בז'אנר סרטי האקשן בקולנוע. לאחר  סדרת סרטים מצליחה הוא חוזר בימים לבתי הקולנוע בישראל עם מותחם חדש ומומלץ לצפייה בקולנוע. מה בכתבה?. ארץ החטאים צפו בווידאו ליאם ניסן במיטבו

In The Land of Saints and Sinners ארץ החטאים צפו בווידאו ליאם ניסן סרטי 2024 

מי חלם שדווקא אירלנד השקטה, זו שמתאפיינת בחופים מרהיבים לאורך האוקיינוס האטלנטי תהיה התפאורה לסרט אקשן חדש.  אבל לסרטי קולנוע חדשים יש את ההפתעות שלהם. ועכשיו לעלילת הסרט. לפני הצפייה בסרט המלא, נזכיר לכם שהיא האירי מחולק לשתי מדינות. אירלנד וצפון אירלנד שנחשבה מאז ומתמיד למקום הרבה יותר סוער. הרבה יותר מהאוקיינוס האטלנטי לחופיו היא שוכנת. 

התרחשות הסרט החדש של ליאם ניסן אירלנד היא ארץ הפיות

התרחשות הסרט החדש של ליאם ניסן אירלנד היא ארץ הפיות

שובו של המתנקש שיצא לפנסיה וחזר לעשות סדר

מדובר בדרמת אקשן בכיכובם של ליאם ניסן, קירן היינדס, קרי קונדון, ג'ק גליסון .

מי במרכז העלילה?. פינבר מרפי, מתנקש לשעבר, חיי חיים שקטים בעיירה שעל חופי אירלנד הרחק מהאלימות הפוליטית שמכה בשאר חלקי המדינה. כאשר חבורת טרוריסטים פולשת לעיירה פיניר נאלץ לחשוף את זהותו האמיתית ולהגן על חברי הקהילה.
 

ארץ החטאים צפו בווידאו ליאם ניסן במיטבו

ארץ החטאים צפו בווידאו ליאם ניסן במיטבו

הסרטים הגדולים של ליאם ניסן כוכב סרטי האקשן

אם לא ידעתם אז זה הזמן לספר שהכוכב של הסרט הוא למעשה יליד צפון אירלנד. ארץ מוצאו אף העניקה לו פרסים לרגל הצלחתו בקולנוע. אז אילו מהסרטים של הכוכב האירי אהבנו?.
גברים בשחור אינטרנשיונל בתפקיד ראש הסניף הבריטי של גברים בשחור
עלייתו של האביר האפל בתפקיד ראס-אל-גול
חמש דקות של גן עדן שם גילם את דמותו של אליסטר דיקן
ואיך אפשר בלי התפקיד המיתולוגי שלו, אולי ראשון שוברי הקופות בו הוא שיחק. זוכרים?. הסרט משנת 1999 מלחמת הכוכבים – פרק 1: אימת הפנטום בתפקיד קווי-גון ג'ין.

צפו בווידאו ארץ החטאים הסרט המלא בקולנוע

ועוד סרט אחד חדש מומלץ בחום. אנטומיה של נפילה. מה מחכה לצופים?. סרטה עטור השבחים של הבמאית הצרפתייה ז׳וסטין טרייה, זוכה פרס "דקל הזהב" בפסטיבל קאן האחרון.  רוצים עוד?. בבקשה!. מכסחי השדים 2024. מה הפעם?. משפחת ספנגלר חוזרת למקום בו הכול התחיל – תחנת כיבוי האש האייקונית בניו יורק – כדי להיפגש עם מכסחי השדים המקוריים אשר פתחו מעבדת מחקר סודית במטרה לקחת את כיסוח השדים לשלב הבא.