ההילולה סרט שלום אסייג שנות התשעים והשמונים צפו בווידאו

ההילולה סרט שלום אסייג שנות התשעים והשמונים צפו בווידאו

באמת חשבתם שהקהל יוותר על המשך היצירה המבורכת של צמד הסדרות שנות השמונים ואחריה שנות התשעים?. הסדרה שהפכה לקאלט ואהובה בכל בית ישראל עובדה לסרט ישראלי חדש 2023. קבלו את ההילולה סרט שלום אסייג שנות התשעים והשמונים צפו בווידאו. רגע לפני שאתם יוצאים לצפות בסרט אל תשכחו – כרטסי שני מתנה לסרט בשלל מבצעים בחברות האשראי. לפני הנתונים צפו בסרט כחצי מיליון צופים והיד עוד נטויה. מכאן נאחל לשלום אסיאג וכל משתתף הסרט הוסדרה שנות השמונים עוד הרבה שנים של הצלחה ועוד הרבה צופים בסרט במהלך חגי תשרי 2023.

בימים אלו מככב שלום אסייג בעונה השלישית של מנייאכ בערוץ 11 ואנו ממליצים על הסדרה. מה עוד נוכל לספר לכם על הסדרה המופלאה. שיש כוונה לסרט המשך ההילולה 2, ככל הנראה, וביום העצמאות ישודר פרק מיוחד של שנות התשעים שלא שוגר עד כה. 

מהמסך הקטן לקולנוע ההילולה סרט שלום אסייג צפו בווידאו 

עוד באתר  מנהלת תקומה טלפון בעלי תפקידים מכרזים כתובת.

על מה עלילה הסרט החדש הילולה? 

כזכור לכם לחלומות יש תפקיד חשוב בסדרה. כמה חשוב?. בעקבות חלום נבואי על סבו שנפטר, פרוספר, אותו מגלם שלום אסייג,  גיבור הסרט, לוקח את המשפחה ותושבי השכונה להילולה אצל ה"באבא סאלי" בנתיבות.

עד כאן העל נראה תקין וטוב. אבל העלילה מסתבכת כשבעקבות טעות בדרך, הם מגיעים לליבה של עזה ונחטפים. החטופים מנסים את כל השיטות מהשכונה כדי לברוח מהשבי, בזמן שעברייני השכונה עובדים על תוכנית בניסיון לחלץ אותם מבחוץ. כשהם סוף סוף מצליחים להשתלט על החוטפים ומוכנים להימלט, לידה לא צפויה של אשת אחד החוטפים, מסבכת אותם שוב. האם הם יצליחו להגיע להילולה?

מי משחק בסרט החדש על שנות התשעים וההילולה

את רוב הכוכבים אנחנו מכירים מצמד הסדרות. אבל שימו לב מי עוד יהיה על המסך בזמן שאתם תצפו בסרט החדש ותצחקו בלי הפסקה. כל הכוכבים האהובים מהעונות ששדרו בערוץ 13 לייב. קבלו את שחקנים:

שלום אסייג בתפקיד פרוספר אסייג גר בטירה השורשים והראש תמיד גאים במוצא במרוקו

אוולין הגואל הבשלנית של הסדרה לב ענק ורחב ולא פחות חשוב מגלמת את ליליאן אסייג בצורה מושלמת

עופר שכטר הלבן של הסדרה בעלה של הבת אילנה. מה הוא עושה?. תמיד בין עבודות

דניאל אסייג בתפקיד שלום שחולם להיות בדרן  ( במציאות הצליח לו בענק!) 

שלומי קוריאט האיש והרעמה מגלם את דמותו מורדי "אבועגלה" אוחנה 

אריק משעלי מגלם את מרסל אוחנה בתפקיד הכי מצחיק בסדרה ובטח גם בסרט החדש. 

יחד אתם ישחקו גם אוראל צברי, גרא סנדלר ויתר הכוכבים. ומי עוד מצטרף אליהם. לא תאמינו – לינור אברג'יל וצחי נוי האחד והיחיד שתמיד כיף לראות אותו משחק ישראלי חדש לצפייה. 

צפו בווידאו הילולה סרט ישראלי חדש עם שלום אסייג וכוכבי שנות התשעים