מחשבון משכנתא לפי הון עצמי

מחשבון משכנתא לפי הון עצמי

טלי ודני הם זוג צעיר ממרכז הארץ. לפני ואחרי החתונה הם עבדו במלא המרץ , חסכו כסף לדירה וכעת הם אתרו נכס המיועד להיות דירת המגורים הראשונה שלהם. הם כבר סגרו עם המוכר וכבר החלו לבקש מהבנקים למשכנתאות אישור עקרוני. בכל בנק חשבו עבורם כמה כסף יש להם באמצעות מחשבון משכנתא לפי הון עצמי . בכתבה זו זו נסביר כיצד משפיע שיעור הון עצמי על ריבית משכנתא והסיכוי לקבל הלוואה נוחה 

בסוך העמוד מחשבון הון עצמי למשכנתא בדיקת אחוז מימון לדירה 

מחשבון משכנתא לפי הון עצמי

מחשבון משכנתא לפי הון עצמי

כמה שיותר כסף מהבית לדירת מגורים והון עצמי 

גישות מתקדמות לנושא משכנתאות בעולם טוענות כיום שיש לנהל משכנתא בדומה לניהול של תיק השקעות. בניגוד לעבר האפור בשוק ההלוואות לדיור, כיום מדובר בשוק דיגיטלי , עם אפשרות לבצע השוואת ריביות ומסלולים בין בנקים ועל ידי תכנון פיננסי אובייקטיבי להגיע לתמהיל משכנתא אובייקטיבית. אז איפה הסודות הגדולים של המשכנתאות ?  

ייעוץ משכנתאות פגישת הסבר + הגשת בקשות לאישור עקרוני עם יועץ מומחה 399 ש"ח בלבד השאירו פרטים 

כמה שיותר כסף מהבית

אנחנו יודעים אילו מאמצים זוגות צעירים עושים על מנת להגיע להון ראשוני למשכנתא . לפי החוק הקיים כיום במדינת ישראל על מנת לקבל משכנתא יש להביא 30% מערך הדירה כהון עצמי . הבנקים למשכנתאות לא בודקים האם מדובר בכסף שלכם או במתנות מההורים ומה שחשוב שזה שגובה ההלוואה לדיור לא תהיה גבוהה מ 70% מערך הנכס שאתם רוכשים .

איך להגדיל את ההון העצמי ולשפר את המשכנתא

הבנקים למשכנתאות לא בודקים מהיכן הכסף שאתם מביאים לרכישת הדירה ומה מקור ההון העצמי . ניתן לשפר את אחוז ההון העצמי על ידי מספר שיטות במטרה לשפר את ריביות משכנתא , לשלם פחות ריבית ולסיים את תשלומי המשכנתא מוקדם ככל שניתן ולא לגרור אותה לגיל הפנסיה.

בצעו חישוב עת מה אחוז ההון העצמי שלכם ביחס למחיר הדירה 

 

פגישה עם יועץ משכנתאות  + הגשת בקשות לאישור עקרוני עם יועץ מומחה 399 ש"ח בלבד השאירו פרטים 

פגישת ייעוץ ראשונה עם יועץ משכנתאות מומחה כוללת הסבר על תהליך קבלת משכנתא , תכנון פיננסי ליצירת הון עצמי ומודלים למשכנתא אופטימלית המותאמת ליכולת הכלכלית שלכם . במהלך הפגישה היועץ יגיש יחד אתכם בקשות לקבלת אישור עקרוני למשכנתא 

[wpforms id="2775" title="false" description="false"]