השליח האנגלי סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו המלצות ביקורת

השליח האנגלי סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו המלצות ביקורת

אל תתבלבלו עם השם. השם של הסרט החדש דומה מעט לשם הסרט המופתי "הפצוע האנגלי" עם רלף פיינס. אבל כאן מדובר במלחמה אחרת. קבלו את הסרט החדש והמומלץ לצפייה- השליח האנגלי סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו המלצות ביקורת.

השליח האנגלי סרט חדש

השליח האנגלי סרט חדש

The Courier השליח האנגלי לצפייה עם תרגום עברית מובנה

עלילת הסרט מתמקדת בתקופה שבצל המלחמה הקרה.

יום אחד לא בהיר מתקבל מכתב מסתורי בסוכנות הביון הבריטית ומזהיר אותה מהאפשרות הממשית למלחמה גרעינית בין ברית המועצות לארצות המערב.

כאשר המומחים בוחנים את המכתב הם מגיעים למסקנה שמדובר באזהרת אמת. עושה רושם, הגיע מבכיר בממשל הסובייטי – וברור שיש כאן הזדמנות יוצאת דופן לנסות ליצור קשר עם האויב.

עוד באתר – מי הצליח לשחרר את שולי? 

מתוך בתקווה להציל את העולם ממלחמה איומה שתגבה אלפי קורבנות. המשימה למצוא את האדם הנכון ליצירת קשר הריגול נופלת על סוכנת צעירה בשם אמילי, ומכל האנשים היא בוחרת בגרוויל וויין – איש עסקים אנגלי פשוט, אחד מרבים אחרים שמנסים לסגור את החודש, שלא בטוח שיש לו מושג למה הוא נכנס. העלילה הופכת לסבוכה ומפתיעה. המארג של הנושא ושילוב השחקנים יחד עם הבימוי של הבמאי: דומיניק קוק יצר סרט מומלץ לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה.

רשימת שחקנים השליח האנגלי

  • בנדיקט קאמברבאץ' שמשחק גם בספיידר מן אין דרך הביתה. שחק וככב גם בסרטים "נערת בולין האחרת", "רוחות של חופש", "כפרה", "האויב בתוכנו – סטארטרק" ו"דוקטור סטריינג'"
  • מראב נינידזה כוכב הסרט משפחתי המאושרת בו צפינו בהנאה בפסטיבל הסרטים בירושלים
  • רייצ'ל ברוסנהאן- "בית הקלפים", ובסדרה "גברת מייזל המופלאה" שעבורו זכתה פעמיים בפרס גלובוס הזהב
  • ג'סי באקלי זמרת ושחקנית אירית.  שיחקה בתפקיד אן אגרמן בהפקה מחודשת בווסט אנד של המחזה "מוזיקת לילה זעירה"

לתשומת לב הצופים ניתן לרכוש כרטיסים 1+1 לסרט באמצעות הטבות בכרטיס אשראי. באמצעות אתר ההטבות ניתן להוריד קוד קופון לסרט. מדובר בחיסכון של כ-45 שח, בהתאם להטבה. אז אם אתם יוצאים לסרט אחד לחודש תחסכו בשנה כמה מאות שקלים! שווה ביותר.

צפו בווידיאו השליח האנגלי סרט עם תרגום עברית מובנה

הסרט החדש הכי טוב לשנת  2022

ת'ור: אהבה ורעם Thor: Love and Thunder
בסרט הנוכחי תור (כריס המסוורת') יוצא למסע שונה מכל מה שחווה עד כה. מסע בעקבות שקט פנימי. אך הפרישה שלו לא מחזיקה זמן רב כאשר רוצח גלקטי בשם גור רוצח האלים (כריסטיאן בייל), אשר שואף לחסל כל האלים באשר הם, נכנס לתמונה. על מנת להילחם באיום הזה תור חייב לגייס לטובתו את חבריו ואלקירי (טסה תומפסון), קורג (טאיקה וואיטיטי) וחברתו לשעבר ג'יין פוסטר אשר להפתעתו הרבה של תור מסוגלת להרים את פטישו הקסום,