האח הגדול 2024 משתתפים סקרים ספוילרים

האח הגדול 2024 משתתפים סקרים ספוילרים מתי מתחילה העונה החדשה

מי שנכח בהופעה בפארק הירקון לא ישכח את האירוע. בזמן שעל הבמה עלו שחקנים המדמים את המצלמות מבית האח. אז קחו נשימה כי עוד מעט תתרגלו לחוקים חדשים, הצבעות, הדחה שבועית ומתמודדים מפתיעים. מה חדש?. קבלו את האח הגדול 2024 משתתפים סקרים ספוילרים

רשימת מתמודדים מפתיעה וחוקים חדשים הוא חוזר! האח הגדול 2024 משתתפים סקרים ספוילרים

על רקע רוחה תקופה בישראל מי זוכר עדים את הדרמה בסוף העונה הקודמת. בערב גמר בלתי נשכח הייתה זו סתיו קצין שהפסידה את הבכורה. זוכרים מי זכתה?. יובל מעתוק קבלה את רוב הקולות ויצאה מהבית בתור זוכת האח הגדול לתשואות הקהל. ומה בעונת 2024?. עקב אירועי חרבות ברזל, ברור שכבר עכשיו צפויים מספר שינויים בפורמט. אבל זהב לא הכל. לפי הפרסומים ברשתות החברתיות, העונה החדשה של האח הגדול, שככל הנראה תעלה בתחילת הקיץ, תכלול מספר שינויים בפורמט. קבלו את הראשון!.

עוד באתר ביטול דוחות וקנסות

סקרים לעונה החדשה 

מה אוהבים מעריצי האח הגדול לעשות?. אחד התחביבים החשובים לכל מי שתופס את עצמו מעריץ של הסדרה, לאורך כל העונות, הוא לענות על סקרים. מדובר בלא מעט נושאים חשובים שחלקם יכולים לקבוע את זהות הזוכה השנה. מה למשל?. מי יהיה הזוכה העונה, איזה דייר מועמד להדחה ולא פחות חשוב, מה אנחנו חושבים על אירועים חשובים שקורים בבית. אז הנה לכם, מעריצי האח הגדול, סקר ראשון לעונה ואתם מוזמנים לענות ולראות מה חושבים אחרים.

 

מתי מתחיל האח הגדול 2024?. במהלך הקיץ הקרוב.
היכם הושקה העונה החדשה?. במופע בפארק הירקון

עונה חדשה ברוח התקופה?. קבלו את החוקים החדשים בבית האח עונת מלחמה 2024

ברשתות החברתיות יש כבר פרסומים לגבי החוקים והכללים החדשים בבית האח. עוד לפני שאנחנו יודעים מי נכלל ברשימת המשתתפים הסופית לעונה החדשה, שצפויה להתחיל בקיץ ולהסתיים לפני ראש השנה. בין רשימת החוקים החדשים?. 

הסרת הקיר עם שמות ותמונות הדיירים, כולל המודחים ואלו שנמצאים בבית. ובנוסף, צפוי שעון אחד בלבד להראות את היום בשבוע, אך בלי מניין הימים. מיטוט מהרשתות החברתיות:  ברשת אישרו את הפרטים ומסרו: ״הפקת האח הגדול עובדת קשה בכדי לעשות עונה רלוונטית שלא מנותקת מהמצב אבל גם נותנת לצופה את חווית האח הגדול שהוא מצפה לה. כחלק מכך צפויים שינויים בתכנית שאת חלקם תוכלו לראות בערב הכניסה שישודר בלייב ברשת 13״.

מי זכה באח הגדול מאז התחלת הסדרה ועד היום?. 

שפרה קורנפלד (1) הזוכה המפתיעה שניצחה בעונה הראשונה 
דודי מליץ (VIP 1)
אלירז שדה (2) נישא לאילנית לוי ומככב בגולסטאר 
ג'קי מנחם (3) משחק בגולסטאר 
קותי סבג (4) נישא לשחקנית מגי אזרזר
טהוניה רובל (5)
טל גלבוע (6)
מושיק עפיה (VIP 2)
שי מיקה יפרח (7)
אביחי אוחנה (8)
ישראל אוגלבו (9) ולאחר מכן שיחק במלכת היופי של ירושלים ובסרט 
אסף גורן (VIP 3) 
תקווה גדעון (10)
זהבה בן (11) הזמרת האהובה 
אורן חזן (VIP 4) חבר כנסת לשעבר 
טליה עובדיה (12) 
יובל מעתוק (13) ניצחה בגמר את סתיו קצין