כתב הגנה לתביעה קטנה באינטרנט

כתב הגנה לתביעה קטנה באינטרנט טופס להורדה

קבלתם זימון לבית המשפט לתביעות קטנות ? זה ממש לא נעים ! באמצעות ניסוח כתב הגנה לתביעה קטנה באינטרנט תוכלו להגדיל את הסיכויים לדחיית התביעה או להביא את התביעה לגישור המדריך המלא לתביעות קטנות

איך לנסח כתב הגנה לתביעה קטנה

ניסוח כתב הגנה לתביעות קטנות אינו שונה מעבודת ניסוח כתבה הגנה בכל תביעה אחרת שמוגשת נגדך. מדובר בהליך משפטי מלא שבסופו מחליטים שופטי בית המשפט לתביעות לטובת אחד מהצדדים ופוסקים סכום פיצוי לתשלום המחייב כמו כל ההחלטה אחרת של בתי המשפט בישראל ונתונים לאכיפה של מערכת הוצאה לפועל . שימו לב מדובר בפסק דין מחייב מכל בחינה משפטית !

 

איך עורך דין לתביעות קטנות יכול לסייע לי לזכות בתביעה קטנה

אומנם בית המשפט לתביעות קטנות סגור בפני ייצוג באמצעות עורך דין , אך עדיין ניתן להסתייע בעורך דין מומחה לתביעות קטנות בניסוח כתב הגנה לתביעה קטנה ולקבל ייעוץ משפטי מקדים כיצד לייצג את עצמך בבית המשפט לתביעות קטנות. סכום התביעה הקטנה מגיע עד 34,000 שח כך שמדובר בנזק לא קטן במקרה של הפסד בתביעה קטנה .

  • ניסוח כתב ההגנה בראייה משפטית
  • ניסוח סעיפי הגנה בהתייחס לחוק הגנת הצרכן והסעדים העומדים לרשותך
  • מענה קונקרטי בשפה משפטית ברורה לשופטי בית המשפטי לתביעות קטנות
  • הגדלת הסיכוי לזכות בבית המשפט בתביעה קטנה מונע נזק עתידי גדול יותר לעסק שלך

כיצד להיערך לדיון בבית משפט לתביעות קטנות

כאשר מתקבלת הודעה עם כתב תביעה קטנה נגדך יש לך 30 יום להגיש תשובה לבית המשפט ולאחר מכן תמסור מזכירות בית המשפט לתביעות קטנות את תאריך התביעה. חשוב לזכור שבכס המשפט יושב שופט המצפה מכם לנסח בצורה ישירה מדויקת ובהסתמך על הוראות החוק הרלוונטי .

כתב הגנה לתביעות קטנות באינטרנט טפסים להורדה הנחיות לזכייה בתביעה קטנה כיצד לנסח כתב הגנה יעיל על פי הוראות החוק ולהופיע בבית משפט לתביעות קטנות

כתב הגנה תביעות קטנות להורדה

בניגוד למסמך תביעה קטנה המנוסח לפי שיקול דעת של עורך דין התובע , באשר מגישים כתב הגנה יש לתמוך בו באמצעות עובדות ומסמכים חשובים לרבות הקלטות והודעות של הלקוח .

כל רשומה בכתב ההגנה צריכה להיות בהתייחסות ובשלילת טענות הלקוח בצורה ברורה ובהסתמך על עובדות המקרה ועל לשון החוק בנודע לחובות הספק – זה תפקיד של עורך דין תביעות קטנות שיכול לחסוך ממך נזק של עשרות אלפי שקלים .