תביעות קטנות תל אביב טפסים תביעה

תביעות קטנות תל אביב טפסים תביעה

בישראל ניתן להגיש 5 תביעות קטנות בשנה ולזכות בסכום מקסימלי של כ 34,000 ש"ח . על אף שלא ניתן לקבל ייצוג משפטי על ידי עורך דין בבית משפט לתביעות קטנות ניתן להסתייע בעורך דין מומחה לתביעות קטנות להכנת כתב תביעה תביעות קטנות תל אביב טפסים תביעה ולהגדיל באופן משמעותי את הסיכוי לזכות בפיצוי תביעה קטנה

תביעות קטנות תל אביב טפסים תביעה

תביעות קטנות תל אביב טפסים תביעה

תביעות קטנות תל אביב טפסים תביעה

תהליך הגשת תביעה קטנה באמצעות בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב כרוך בשלושה שלבים פשוטים . הראשון לגבש את כתב התביעה והסיבה בגינה מגיע לכם פיצוי , בשלב השני עורך דין מומחה יכין עבורכם טופס תביעה קטנה בצורה מנומקת ועניינית והשלב השלישי הוא הגשת התביעה , תשלום אגרת תביעה קטנה והתייצבות למשפט לפי התארך שקבע מזכירות בית המשפט לתביעות קטנות .

כמה עולה להגיש תביעה קטנה אגרות בית משפט לתביעות קטנות

העלות להגשת תביעה קטנה נמוכה ומאפשרת לתובע לקבל פיצוי וסעד . לתביעה קטנה של עד 5000 שח האגרה היא 50 ש"ח בלבד. אגרת תביעות קטנות מעל 5000 שח היא 1% מסך התביעה. לאחר הגשת כתב תביעה קטנה תל אביב יש להמתין לקבלת תאריך התייצבות בבית המשפט.

איך מגישים טופס תביעה קטנה תל אביב

יש לענות על השאלות בטופס תביעה קטנה בצורה יעילה קצרה עובדתית וממוקדת שהשופט בבית משפט לתבייעות קטנות יוכל לפסוק לטובתכם את סכום התביעה המקסימלי. בשלב הזה עורך דין מגדיל את הסיכוי לזכות בתביעה קטנה על ידי ציון סעיפי חוק רלוונטיים , הדגשת העוול שנגרם לצרכן וגובה הסעיפים המזכים בפיצוי על פי חוק. יש לקחת בחשבון שבכתב הגנה תביעה קטנה בעיקר בארגונים גדולים מעורבים בכתיבתו עורכי דין ויועצים משפטים לכן יש לאזן את הכוחות על מנת לזכות בפיצוי .

שאלות טופס תביעה קטנה

המקום התאריך או התאריכים
שבהם נוצרה ההתחייבות לתשלומו של סכום הכסף הנתבע, בין בהסכם בין בעלי הדין ובין בדרך אחרת
ב. המקום שנועד, או היה מכוון, לקיום התחייבות
ג. מקום המסירה של הנכס
ד. מקום המעשה או המחדל שבשלו תובעים
ה. סכום הכסף הנתבע
או המוצר שיש להחליפו
או העסקה שיש להורות על ביטולה
ו. נימוקי התביעה אפשר להוסיף עמודים נוספים

[wpforms id="2626" title="false" description="false"]

תביעות קטנות תל אביב טפסים תביעה באמצעות עורך דין מומחה לתביעות קטנות טופס להכנת תביעה קטנה לבית משפט תביעות קטנות תל אביב שירות מקצועי באתר