רמת גן מימוש זכויות ביטוח לאומי

רמת גן מימוש זכויות ביטוח לאומי פרטים על סניף ביטוח לאומי

מימוש זכויות לתושבי רמת גן במתבצע בסניף הביטוח הלאומי סניף מספר 3900 ברחוב החשמונאים . אספנו עבורכם את כל הפרטים החשובים , טפסי ביטוח לאומי , מספר טלפון סניף ביטוח לאומי רמת גן טיפים חשובים לקבלת זכויות וקצבאות מביטוח לאומי .

סניף רמת גן ( 3900) ביטוח לאומי רמת גן מימוש זכויות ביטוח לאומי

רחוב החשמונאים הוא רחוב צר מידות המאוכלס בעיקר בבנייה נמוכה , בניינים שעוברים תהליך חידוש עירוני וליבו של הרחוב מצוי סניף הביטוח הלאומי ברמת גן .

הסניף מעניק שירות לתושבי רמת בני ברק והסביבה והוא לוקה בחוסר מקומות חניה סביבו . כך שאם מתכננים להגיע לסניף רצוי שתמצאו מקום חניה ברחוב ביאליק הסמוך או תחבורה ציבורית. אפשרות שנייה היא להזמין תור מראש לביטוח לאומי ובכך לחסוך זמני המתנה ארוכים ולנלצל את הזמן בצורה טובה יותר.

 

הזמנת תור סניף ביטוח לאומי רמת גן

למעלה מ 15 מליון תורים זמנו אזרחי ישראל במערכת myvisit של הממשלה מאז הושקה מערכת זימון תורים . תור למימוש זכויות ביטוח לאומי ברמת-גן ניתן להזמין בקלות באתר. על ידי הקשת מספר תעודת זהות ופרטי השירות הנדרש .

כתובת המוסד לביטוח לאומי רמת-גן

רחוב החשמונאים מספר 15סמוך לרחוב ביאליק. ניתן להגיע עם קווי אוטובוס ציבורי מספר 61 ,65 ,161

טלפון שירות לקוחות ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי מפעיל שירות טלפוני בימים ראשון עד חמישי , המוקד מופעל על ידי חברה חיצונית בימים ראשון עד חמישי, 8:00 עד 17:00, טלפון 6050* או 04-8812345

שעות פתיחה ביטוח לאומי רמת גן

בבוקר בימים ראשון, שלישי, חמישי 0800 עד 12:30 כל הנושאים
שעות הערב בימים  רביעי 15:00 עד 17:00 מילואים, נפגעי עבודה, אמהות, ילדים, ביטוח וגבייה.

 איך מקבלים קצבה חודשית?.

על מנת לתבוע את ביטוח לאומי ולזכות בקצבאות נכות הנחות בארנונה ופטור ממס הכנסה. איך מקבלים קצבה חודשית?.  יש להיערך בהתאם ולנסח טופסי תביעה מהודרים לקראת הגשה לביטוח לאומי. באמצעות חברה למימוש זכויות רפואיות או עורך דין מומחה לביטוח לאומי. סביר להניח, ניתן להשיג תוצאות טובות יותר בוועדות רפואיות . היכרות עם סעיפי הליקוי של ביטוח לאומי. הכנת תיק רפואי וניצול כל סעיפי הזכאות + ייצוג בוועדה רפואית יכולים להוביל אתכם להצלחה גדולה !