בעלת החלומות פרק 37 לצפייה ישירה: אהובה אבודה שלי

בעלת החלומות פרק 37 לצפייה ישירה: אהובה אבודה שלי

כל הקלישאות נעלמו, כל המילים מיותרות, כי בכל פרק יש לנו הפתעה חדשה מכיוון שלא חשבנו לחלום עליו. ככה זה שיש לך את הסדרות הישראליות הטובות בכל הזמנים. בעלת החלומות פרק 37 לצפייה ישירה: אהובה אבודה שלי .

בעלת החלומות פרק 37 לצפייה ישירה

בעלת החלומות פרק 37 לצפייה ישירה

בעלת הבית מתהפכת על כל העולם

יש דמות בסדרה שאני חייב להודות בפני הגולשים שהיא אחת האהובות עלי. לא מדובר על נור או רוז, או שני ורברוג. שימו לב לדמות של נירה, אותה מגלמת ברוב כישרון צופית גרנט. היא לא רק מנחה מוכשרת של אבודים בערוץ 13 אלא גם שחקנית מעולה. אחת כזו שלא משנה איזה תפקיד היא עושה על המסך- אתה תהנה מכל רגע של צפייה בפרק החדש.

עוד באתר  – מי הצליח להציל את שולי? 

פרק 37 בעלת החלומות על מה כל הבלאגן ולמה נירה חטפה ג'ננה? 

שנים, קילומטרים וכסף גדול, אנשי המחר ואנשי האתמול, כולם רוצים לנגוס וללת ביס בירושה הגדולה שעומדת להגיע לעולם. אבל גולשים יקרים, קחו בחשבון, שגם כאן יכולות להיות הפתעות. הריי בדיוק בגלל סיבות כאלו יש סדרות ישראליות מומלצות לצפייה ישירה HOT.

"בעלת החלומות" מספרת את סיפורה של נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד,.

המפגש, אשר בהמשך מתברר כאיחוד משפחתי מרגש. משנה את חייהם לעד. כמו שר האופים ושר המשקים ליוסף, הוא מספר לה חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו.

היא תפתור את החלומות הוא ישתחרר מהבעיות

הוא מאמין באמת ובתמים שאם הוא יידע מה קרה שם, אולי הסיוטים שלו ייפסקו. אבל כמו באגדות וכמו שקורה לא רק בסדרות טורקיות בנטפליקס, יהודה מתאהב בפותרת החלומות הפרטית שלו והיא בכלל לא ידעה שיש לה יכולת כזאת. בהמשך, ככל שצופים ביותר פרקים של בעלת החלומות לצפייה ישירה פרקים מלאים HOT. המציאות עולה על כך דמיון.

אז מה קרה לנירה? ולמה ברור כל כך שרוז היא בעצם נור?

אבל הקשר ביניהם מסתבך כי לכל הסובבים יש אינטרס להיכנס ביניהם. לנור יש בן זוג (אימרי ביטון) שלא אוהב את הקרבה שלהם, ויש לה אבא מאמץ. אותו משחק (חנן סביון שמנצל את היכולת שלה.

מהצד השני, אחותו של יהודה, שני ורבורג  אותה מגלמת אליאנה תדהר ואמא שלו היא נירית שמגלמת צופית גרנט. שתיהן לא מוכנות שסודות מן העבר יסכנו את העתיד שלהם.

על הפרק מונחת גם ירושת ענק כאשר מאיר רומנו (יורם טולדנו), אביו החורג של יהודה ובעל חברת מלונות היוקרה 'רומנו' חולה ועומד למות, אבל הוא מעכב את הצוואה שלו כי גם הוא חלם חלום והוא רוצה להבין את המשמעות שלו לפני שהוא מוריש את מפעל חייו.

לקראת שידור פרק 37 בעלת החלומות לצפייה מלאה וישירה צפו בווידאו

איך יוצרים קשר עם שירות לקוחות הוט?

HOT שירות לקוחות טלפון 1-800-106-910