תמונות יפואיות סרט 2024 אסור להחמיץ בקולנוע צפו בווידאו

תמונות יפואיות סרט 2024 אסור להחמיץ בקולנוע צפו בווידאו

מי לא זוכר את ספרו של מנחם תלמי. במשך שנים הוא פרסם מדי שבוע בעיתון מעריב את הסיפורים של הג'מעה הססגונית. לימים הפכו הספרים לסדרה וכעת לסרט לפולחן. מה בכתבה?. תמונות יפואיות סרט 2024 אסור להחמיץ בקולנוע צפו בווידאו.

צפו בווידאו של הסרט לפי הספר תמונות יפואיות סרט 2024 חדש בקולנוע

מה כבר יכול להיות?. אם הייתם מתהלכים אי שם בשנות השישים והשבעים ביפו היא הייתה שונה לגמרי מזו של היום. עם קום המדינה התיישבו בה הבולגרים ויחד עם תפוצות ישראל הקימו קהילה תוססת וצבעונית. אז שלא תבלבלו. לא כל הדמויות מהספר, שהפך לסדרה ואחר כך לסרט היו אמתיות. אבל רוחן הייתה גם הייתה.

תמונות יפואיות סרט 2024 אסור להחמיץ בקולנוע צפו בווידאו

תמונות יפואיות סרט 2024 אסור להחמיץ בקולנוע צפו בווידאו

אז מה מצפה לנו חוץ מצלחת דגים וכוסית?.

על המסך מחכה לכם סרט קולנוע המורכב מחמשה סיפורים על יפו של אז. את הדמויות אתם הריי מכירים. מי שלא קרא את הטור במעריב, קרא את הספר במילואים, ראה את הסדרה וכעת, אך טבעי גם בסרט שביימו אריק לובצקי ומתי הררי .

עוד באתר ההילולה סרט שלום אסייג שנות התשעים והשמונים צפו בווידאו

כמו בספר, הסיפורים משלבים אגדה ופנטזיה עם חוכמת חיים פשע והרבה הומור מקורי וייחודי. המכנה המשותף של כולם ההווי היפואי מבעד לעיניה של ג'מעת יפו: סלומון הגדול, יקוב הילד, חזוקה, שמשון הצוחק, חצ'ורה הזקנה, בבולה ושלל טיפוסים צבעוניים המקיפים אותם.

וגם עושים כבוד לסופר מנחם תלמי האיש שהביא לנו את המראות הקולות והריחות של יפו 

תתפלאו אך הסופר מנחם תלמי נולד ברמת גן בשנת 1926,הרבה שנים לפני שהעיר, הידועה בכינויה כלת הים, הפכה לסמטאות של אנשים צבעוניים. אנשים שמחים בחלקם, של מועדוני לילה ודם חם. אבל מעל הכל היה להם לב טוב. בסופו של סיפור למדנו לקח על חברות טובה, סולידריות חברתית שאנו מייחלים לראות אותה היום ולא פחות חשוב – המון צחוק בריא. בחזרה לתלמי, יחד עם אביו, אפרים תלמי, כתב וערך קבצים, לקסיקונים ואנתולוגיות בנושאי ידיעת ארץ ישראל, הציונות ותקומת ישראל.

בין השחקנים המככבים בסרט נוכל לראות את הפנים המוכרות והאהובות של אורי גבריאל, מוטי בן ישי, ישראל אטיאס. 

צפו בווידאו תמונות יפואיות הסרט המלא בקולנוע