טהרן עונה 2 פרק 1 מדברים את השפה לא מבינים את הכוונה

טהרן עונה 2 פרק 1 מדברים את השפה לא מבינים את הכוונה

כדי לגלם את דמותה של תמר רבינאן בעונה החדשה השחקנית הראשית ניב סולטן הלכה ללמוד פרסית בצה"ל. קבלו את טהרן עונה 2 פרק 1 מדברים את השפה לא מבינים את הכוונה. האם פאודה עונה 4 תחוויר לעומתה ?

הרבה יותר עמוק ומובן אבל המוסד נתקל בבעיה טהרן עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה 

איראן כידוע היא אחד האתגרים המודיעיניים המורכבים של צה"ל. יש צורך בדוברי פרסית שיידעו לאסוף מידע, לנתח ולעבד אותו. וזה בדיוק מה שעושים בבית הספר לשפות בבה"ד 15, בסיס ההדרכה של חיל המודיעין. בשבוע שעבר ביקרה שם מי שמזוהה במיוחד עם פעולות הביון הישראלי: ניב סולטן, שמגלמת את תפקיד הסוכנת תמר רביניאן, בסדרה טהרן העונה החדשה 2022 לצפייה ישירה – כאן 11.

טהרן עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה צפו בווידיאו החדש

טהרן עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה צפו בווידיאו החדש

עוד באתר איתור כספים חינם הר הכסף אולי מחכה לכם חיסכון אבוד

מוסד מול שב"כ מי ינצח בקרב על המסך ויראה יותר אמין 

אין ספק שבעונות החדשות מהאבק בין ארגוני הביטחון של ישראל עולה שלב לפחות על המסך. בעוד השב"כ יוצא לחול עם פאודה עונה 4 לצפייה ישירה, המוסד ממשיך לטבוע בבוץ האירני. הסוכנים מדברים פרסית, אבל צריכים להבין את הניואנס המקומי. שתי הסדרות שעולות לאוויר מציגות מאבק יוקרתי בין ארגוני הביון הטובים ביותר בעולם. אבל לחלק מהסצנות יש בעיית אמינות קלה. אם תצפו בסרטי דוקו אודות מרגלות ישראליות שפעלו בשירות המוסד תבינו עד כמה זה רחוק מהמציאות.

סוכנת מוסד שיוצאת לשטח היא הדבר הכי רחוק מפיתוי. גם אם המשימה שלה היא השגת יעד באמצעות הפעל הקסם הנשי. בטח לא התערות בחברה המקומית על חשבון המשימה. גם לסדרה פאודה לצפייה ישירה בנטפליקס הייתה אפיזודה כזו. 

רשימת השחקנים הישראלים בסדרה טהרן לצפייה ישירה עונה 2 

ניב סולטן תמר רביניאן : לוחמת "המוסד".עלתה מאיראן בגיל 6. האקרית ששירתה ביחידה 8200. מנהלת רומן עם מילאד. הבת של מרדכי. שירתה בצה"ל בתור מד"סית בחיל הנדסה קרבית.
לירז צ'רכי  יעל קדוש לירז צ'רכי מפקדת של תמר, במעמד בכיר באגף המבצעים של "המוסד". עלתה מאיראן בגיל 15. לאחר המהפכה. שירתה בצה"ל בלהקת חיל חינוך
מנשה נוי החשקן האהוב בתפקיד מאיר גורב  ראש "המוסד". התאלמן לפני שנתיים. הכי קרוב לאויב – שירת בצה"ל בחטיבת גולני כקצין קרבי. לחם במלחמת לבנון הראשונה, בין היתר בקרב על ביירות. 
שון טאוב פראז כמאלי ראש אגף חקירות פנים במשמרות המהפכה; אחראי על הביטחון המסכל באיראן שלו יש תפקיד חשוב בשמירה על יציבות השלטון של האייתוללה. טאוב פעיל בקהילת יהדות פרס, מארגן אירועי צדקה למען הקהילה. 

צפו בווידאו לקראת שידור הפרק המלא טהרן עונה 2 פרק 1 

מודעות גוגל