איתור כספים אבודים חינם משרד האוצר החזרי מס דוח אשראי תעודת זהות בנקאית

איתור כספים אבודים חינם משרד האוצר החזרי מס דוח אשראי תעודת זהות בנקאית

אצרי הממשלה מאפשרים לבצע פעולות רבות בשירות עצמי, ללא עזרת אנשי מקצוע והכל ללא תשלום או בתשלום אגרה סמלית. בעמוד זה רכזנו עבורכם כמה מהשירותים החשובים ששווים לכם הרבה מאד כסף. החל משירות איתור כספים אבודים חינם משרד האוצר, החזרי מס באתר רשות המיסים,  דוח אשראי תעודת זהות בנקאית ללא תשלום BDI ועוד. בסוף העמוד תוכלו לבדוק חינם ולבצע הנקפת מסמכים חשובים באתרי השירות של הממשלה. 

איתור כספים אבודים חינם משרד האוצר החזרי מס דוח אשראי תעודת זהות בנקאית

איתור כספים אבודים חינם משרד האוצר החזרי מס דוח אשראי תעודת זהות בנקאית

איפה הכסף שלי ? איפה הביטוחים ? איתור כספים אבודים חינם משרד האוצר 

ניהול הכסף והחיסכון האישי נמצא באופן בלעדי על ידי החוסכים. אבל מה עושים במקרה שמדובר בירושה ? או על אדם שנפטר ואנו או הוא לא יודעים כלל שהיה לו כסף באחת מתוכניות הביטוח או הפנסיה?  מה עושים? נכנסים להר הכסף, הר הבנקים ומוצאים תכניות חיסכון ישנות שנקראות כספים ללא דורש. עשו זאת בעצמכם עם אתר הר הכסף החדש של משרד האוצר ותוכלו למצוא גם חיסכון ישם שלכם, קופת גמל מימי הר המצווה ועוד כספים שמגיע לכם. 

תיאום מס הכנסה החזרי מס ללא תשלום וללא עמלות 

רשות המיסים הולכת צעד אחד קדימה עם זכאות להחזרי מס. במה דברים אמורים? כיום ניתן לבדוק זכאות להחזר מס שלא מומש עד 6 שנים אחורנית. מס הכנסה מאפשר לבדוק זכאות זו, באמצעות המידע שקיים אצלו, ויש לא מעט. במידה ומגיע לכם כסף תוכלו לבדוק זאת במערכת. אולם אם יידרש מידע נוסף יש צורך להגיש לפקיד השומה בקשה חדשה להחזר מס מהמדינה. 

דוח נתוני אשראי BDI ללא תשלום פעם בשנה מחיקת חשבון מוגבל 

זכות לדוח ריכוז נתונים בחינם. כל לקוח זכאי לקבל בכל שנה (בין 1 בינואר ל-31 בדצמבר) דוח ריכוז נתונים אחד בחינם. את הדוח ניתן להזמין באמצעות אתר האינטרנט של המערכת, באמצעות המענה הקולי הממוחשב או באמצעות נציג טלפוני. דוחות נוספים ניתן לקבל בתשלום, כמפורט במחירון השירותים.

הר הביטוח דוח עבר ביטוחי ופירוט פוליסות ללא תשלום כל היתרונות החשובים שאתם צריכים להכיר 

מה התמורה שלי מהר הביטוח? אתר חינמי של רשות שוק ההון למען ציבור המבוטחים. כל פוליסות הביטוח וכתבי השירות בחברות הביטוח השונות כולל הפרמיה המשולמת במקום אחד. מתריע בפני כפל ביטוחי. מאפשר הצגת העבר הביטוחי בענף רכב רכוש. זירוז תהליך הצירוף לביטוח על ידי משלוח בצורה ישירה של טופס העבר הביטוחי בצורה מאובטחת. 

איך מגיעים לשירותי חינם ? 

הר הכסף 

רשות המיסים 

BDI נתוני אשראי דוח חינם מחיקת נתונים 

דוחות הר הביטוח