הארי פוטר החדש 2022 לצפייה ישירה סרט האיחוד ספישל 

הארי פוטר החדש 2022 לצפייה ישירה סרט האיחוד ספישל 

דברים טובים לא מסתיימים. הם הופכים לאגדה קסומה. אם יש לצופים קורטוב של קסם אז הם זוכים בסרט נוסף לרגל תחילת מסע הקסם המסתורי. קבלו את הארי פוטר החדש 2022 לצפייה ישירה סרט האיחוד ספישל.

הארי פוטר החדש 2022

הארי פוטר החדש 2022

איך הארי פוטר היה אמור להסתיים ?

למעשה הסרט החדש הוא סוג של איחוד. לי קצת הזכיר את האיחוד של חברים משנת 2021. במקום סרט חדש, קבלנו סוג של מפגש מאוחר בין כוכבי סדרת הסרטים שהחלה לפני 20 שנה. מה שקורה על המסך הוא בעצם סוג של harry potter return to hogwarts. אבל בלי כל הדרמות של הסרטים המקוריים לפי הסדר.

עוד באתר – איך לשכוח את האקס המדריך המלא

מה יש בסרט החדש ולמה הוא מומלץ לצפייה עם תרגום עברית

עשרים שנה לאחר יציאת הסרט הראשון.  חלק עצום מהצוות והצוות לאורך השנים חזרו להעלות זיכרונות.

היו דמעות? בטוח שהיו – לראות את הסטים האמתיים של הארי פוטר כמו בלונדון. לפגוש את השחקנים המקוריים. אגב, רבים מהם לא התראו במשך שנים.  את הרכב להוגוורטס החליפה רכבת הרים רגשית. עבור השחקנים שהיו מבוגרים כשהחלו לצלם את הארי פוטר ואבן החכמים לצפייה שיירה. זו הייתה חוויה של לראות את השחקנים הצעירים. בזמן שהם חזרו לאותו סטודיו, המקום נראה אחרת לגמרי – חוץ מהסטים.

בסך הכל, הספיישל מביא לנו עוד רגעים מחממי לב והזדמנות להיזכר במורשת המדהימה של הארי פוטר. אנחנו צוות פוטר לכל החיים.

הארי פוטר הסרטים לפי הסדר

אבן החכמים
חדר הסודות
האסיר מאזקבאן
גביע האש
מסדר עוף החול
הנסיך חצוי-הדם
אוצרות המוות (חלקים ראשון ושני)

אז איך נסכם את סדרת סרטי הארי פוטר לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה ? ( ישנן גם גרסאות של הארי פוטר עם דיבוב עברית ב – yes).

הארי פוטר הוא מסוג הספרים שהם הישג ספרותי נצחי שמתרחש פעם בדור. מאחר והסרטים זכו להערצה כה אדוקה ברחבי העולם, היה זה חשוב עבורינו למצוא במאי בעל זיקה הן לילדים והן לקסם. אינני יכול לחשוב על מישהו יותר אידאלי לתפקיד מאשר כריס [קולומבוס]

— לורנצו די בונוונטורה מחברת האחים וורנר, Two Potential "Harry Potter" Director's Back Out באתר IGN‏, 28 במרץ 2000

הארי פוטר הסרט החדש צפו בווידאו באתר לקראת שידור

איזה סרט כדאי לראות בקולנוע מה חדש קיץ 2022

פלאמלים עברית Extinct
מהיוצרים של משפחת סימפסון, אופ ואד הם ״פלאמלים״ )חיות חביבות אשר צורתם עגולה ודומה לדונאט(. באופן מקרי ובלתי צפוי, הם נוסעים בזמן משנת 1835 לשנגחאי המדהימה של היום. אופ ואד מגלים דברים חדשים כמו פקקי תנועה, שומן רווי והגרוע מכול – שהפלאמלים נכחדו מהעולם!!! כעת על שני הלא-יוצלחים הללו, נופלת אחריות כבדה. הם צריכים להציל את עצמם, את בני מינם וכנראה לשנות את פני ההיסטוריה – לתמיד!