לשכוח את האקס המדריך המלא טיפים חשובים לשחרר את חבר לשעבר

לשכוח את האקס המדריך המלא טיפים חשובים לשחרר את חבר לשעבר

זה נורמלי להיות מוטרדת, כועסת ופגועה אחרי פרידות, במיוחד אם זה עניין של צד שלישי. וכנראה שתכעסי הרבה זמן. אבל אם תישארי כועסת, תלחצי רק על עצמך ורק תהפכי את עולמך לקטן יותר. קבלו את הטיפים החשובים שייגרמו לכן לשכוח את החבר לשעבר ! לשכוח את האקס המדריך המלא טיפים חשובים לשחרר את חבר לשעבר.

לשכוח את האקס המדריך המלא

לשכוח את האקס המדריך המלא

לא מצליחה לשחרר את האקס ? כך תוכלי להתקדם הלאה אחרי הפרידה 

אתה צריך לקבל את זה שהקשר נגמר ואפילו לא לנסות לאסוף את השברים כי אתה רק פוגע בעצמך. קבלה היא הצעד הראשון להתקדם ולהתגבר על האקס המטופש הזה, אז הגיע הזמן שתעשי את הצעד הראשון הזה. לאחר שקיבלת את זה, אל תתעכבי על זה. אל תחשבי יותר מדי ואל תנתחי יותר מדי דברים. יותר מכך, אל תתעכבי על "מה אם או מה שאולי היה" במערכת היחסים. זה חסר פרי. תאמיני לי, ניסיתי וזה רק גרם לי להרגיש יותר גרוע ממה שהייתי אי פעם.

עוד באתר – מה כותבים באתר היכרויות כך מצאתי אהבה חדשה 

ללמוד לשחרר ולהכיר את האהבה הבאה 

הכלל של כל מערכת יחסים הוא לעולם לא להיות דביק. את  צריכה ללמוד לשחרר. אני יודע שזה לא קל. לשחרר הוא למעשה השלב המכריע והקשה ביותר בכל מערכת יחסים. פשוט יש יותר מדי זיכרונות ולשכוח את הזיכרונות האלה מרגיש כמו בלתי אפשרי. זה הזמן שלך ללמוד מה לעשות, במידה ואת לא מצליחה לשכוח את האקס.

גם את יכולה לשחרר ולשכוח את האקס

ובכן, למי לא יהיה קשה לשחרר? השקעתם כל כך הרבה זמן, מאמץ ודמעות כדי לגרום למערכת היחסים להסתדר רק כדי לאבד אותה תוך רגע. כמובן שקשה לשחרר! על מי אני צוחק? עם זאת, את גם צריכה לחשוב על עצמך מותק. אתה צריך לכבד ולהעריך את עצמך יותר מכל אחד והיותך דביקי מעיד על כך שהערך העצמי שלך נמצא הרבה מתחת לקו. אל תיצמדי למישהו שלא רואה את הערך האמיתי שלך. זה פשוט לא יעבוד.

 לא חסר גברים אחרים בעולם ! כנסי לאתר הכרויות חינם ופתחי דלת לאהבה רצינית 

זה לא משנה אם את רווקה או גרושה שמחפשת פרק באתר הכרויות. יותר מזה , זה הזמן הטוב ביותר עבורך להתמקד בך. כעת, הכסף והזמן שלך הם הכל לרשותך. אל תרגיש אשמה על ההוצאות.

טפלי בעצמך. לכי לספא או תקני כל דבר שיפנק אותך. קני סט חדש של בגדים, נעליים ואיפור. תני לעצמך מהפך בתור האישה החזקה והעצמאית שאת. הירשם לקורס קולינרי ולמדי משהו חדש. התפנקי בפעילויות שוות כמו יוגה, שחייה, רכיבה על אופניים ואומנויות.

לשפר את עצמך ולהקנות ערך מוסף לאישיות ולפנימיות שלך 

ככל שתשפרי את עצמך, תבני את הביטחון העצמי שנפגע על ידי מערכת היחסים הקודמת שלך.

להיות בטוחה בעצמך נותן לך איזון מסוים. זה גורם לך להרגיש טוב עם עצמך, וזה מאוד מושך.