בלקספייס פרק 6 צפייה ישירה משטרה אנאלוגית

בלקספייס פרק 6 צפייה ישירה משטרה אנאלוגית

קו העלילה נמשך גם לקראת סיום העונה. המשטרה מתקשה לפצח יכולות סייבר של תלמידי תיכון, מה שהשב"כ היה עושה בעשר דקות. אבל בלקספייס פרק 6 צפייה ישירה עדיין מותח ומאפשר להעביר פרקים מלאים מול המסך. קווים לדמותה של סדרה ישראלית מומלצת. צפו בווידאו בסוך העמוד. פרקים מלאים צפייה ישירה ערוץ 13 בלאק ספייס.

בלקספייס פרק 6 צפייה ישירה משטרה אנאלוגית

בלקספייס פרק 6 צפייה ישירה משטרה אנאלוגית

גנבים בלילה או התגנבות יחידים

קשה בישראל לייצר סדרת משטרה שבה הגיבור הראשי הוא גיבור אמיתי. בסופו של דבר כולם כאן מכירים את כולם. לכל אחד יש משהו שמכיר משהו. בסופו של דבר זה מקרין גם על התרבות. הגדולה של בלקספייס פרקים מלאים לצפייה ישירה היא בשילוב ובהשתלבות בנרטיב הישראלי. לא הניסיון להתעלות מעליו.

יש 2 סצנות מכוננות בסדרה. השוטרים פולשים לחדר המחשב, בלי צו חיפוש. האם זה אופייני לחקירות משטרה? האם זה מזכיר לנו שוב ושוב את החוליים של הארגון שמגייס לשורותיו עובדים ללא תעודת בגרות?

הסצנה השנייה שהיא ספוילר בפני עצמה, ואולי גם קצת לועגת למשטרה, מתרחשת בדיוק כאשר החוקרים מנסים לגלות מי הדפיס את האקדח. השומר מסתובב בבית הספר, דוידוי נצמד לחוקרת ואז מגלה שהיא דפקה איזה חטיף בצל. ממש כמו במציאות וגם מזכיר קטע מארץ נהדרת.

ספוילרים בלקספייס מי ירה בתיכון מורשת 

טבעי שסדרה מאבדת אחוזי צפייה ככל שהיא מתקדמת. הסקרנות יורדת, אתה מזהה את החוקר מהתור בסופרמרקט ואתה יודע. ישראל זה כאן.

כבר עכשיו ברור- דור הוא זה שהדפיס את הנשקים, לאחר מכן היורים הגיעו לעץ הבודד ושרפו הכל. לא רק זה, מיכל, לפני שניסתה לסיים את הסיפור של עצמה, זרקה את התיק של דור לפח.

בלקספייס פרק 6 צפייה ישירה משטרה אנאלוגית פושעים דיגיטליים ספוילרים פתרון התעלומה פרקים מלאים ערוץ 13 לצפייה ישירה ראשונים ברשת פרק חדש

כמה פרקים יש לבלקפייס 

ככל הנראה עונה הראשונה כוללת 8 פרקים. עד כה שודרו 6 פרקים לצפייה ישירה. לפי לוח שידורים ערוץ 13 הסדרה משודרת הסדרה משודרת בימי שני בשעה 21:30. אבל בכל זאת משהו חסר לי בספוילר הגדול מי ירה בתיכון מורשת. החלק של מנהל, אולי בגלל שמגלם אותו אחד הכוכבים הגדולים על המסך, הוא נשאר דמות אניגמטית. כמו החוקר גם למד בתיכון מורשת. אבל בישראל כמו בישראל, הפתרון הוא תמיד מתחת לפנס. אז הנה פתרון תעלומת בלייקספייס.