איך מצביעים באח הגדול 2024 רשימת ההדחה הצבעה חינם

איך מצביעים באח הגדול 2024 רשימת ההדחה הצבעה חינם

לכו להצביע לדייר שאתם אוהבים. מה יקרה אם לא?. רשימת הדחה שכוללת שמונה דיירים מועמדת להדחה. מה בכתבה?. איך מצביעים באח הגדול 2024 רשימת ההדחה הצבעה חינם. הכתבה התפרסמה באתר tofes.info ואין להעתיק או להציג אותה באתרי אינטרנט אחרים ללא רשות מפורשת בכתב מבעלי האתר. העובר על אזהרה זו צפוי לתביעה עלפי כל דין. 

שמונה דיירים מחכים לקולות שלכם איך מצביעים באח הגדול 2024 רשימת ההדחה הצבעה חינם

הימים הם תחילת הקיץ הישראלי, הרחובות דביקים, הזיעה ניגרת ובבית האח יש שמונה דיירים שכל אחד מהם יודע, אם לא הוא לא יקבל יותר קולות מאחרים הוא יעלה. לאן הוא יעלה אתם שואלים?. במדרגות האח לפגוש את קהל המעריצים ולשמוע את המשפט העצוב – קבלו את המודח מבית האח. הייתם רוצים להתחלף איתו?. נכון שלא. אז קידמה פנו להצביע. איפה מצביעים אתר ההצבעות של רשת 13 ואולי תוכלו לעזור לדיירים מרשימת ההדחה להישאר בבית. 

מי ברשימה השבוע?. הדיירים שאחד מהם יעזוב את הבית אחרי פחות משבועיים

רשימת הדחה מספר 1 לעונת 2024 כוללת את אור בן דוד אורית טנג'י ברק מדר דינור אבשייב אמילי קופר הדר שירי בן אדם לירון טנגי מכאן תמשיכו לאתר רשת 13 הצבעה האח הגדול 2024.

הערב זה קורה ההדחה הראשונה מבית האח הגדול מי הודח מבית האח הגדול

חשבתם שהכל זה רעש וצלצולים?. תחשבו על הדייר שיעזוב היום. התואר המודח הראשון מבית האח הוא אולי לא מחמיא, אבל מה שבטוח הוא נשאר בתודעה. כי מה הקטע של להיות המודח השני?. או למשל המודח העשירי. מי זוכר אותם?. אנחנו תמיד מחבקים את המודח הראשון של העונה וכמובן את הזוכה. יש יוצאי דופן?. כמובן.

צפו בווידאו מנחי האח הגדול מחכים למודח הראשון של עונת 2024 
 

בין לבין, ככה ביני לבין עצמי, אני מנסה להיזכר מתי בפעם האחרונה ממשתי הטבות בכרטיס אשראי. במיוחד עכשיו, שוב לחסוך. אז אפילו אם אתם יוצאים לסרט, כי היום אין פרק חדש של האח הגדול לצפייה ישירה, כנסו לאתר ההטבות של חברת האשראי ואולי תמצאו הנחה שתחסוך לכם עשרות שקלים.