תמונות של חורף גשם קשת בענן לצביעה והורדה לגננות ומורות

תמונות של חורף גשם קשת בענן לצביעה והורדה לגננות ומורות

כל הקיץ המתנו וכעת הוא חזר גשום וקריר. עונת החורף כבר כאן ובכתבה זו תוכלו להוריד ולהדפיס תמונות של חורף גשם קשת בענן לצביעה והורדה לגננות ומורות עם דפי עבודה ודפי צביעה חינם.

תמונות של חורף גשם להדפסה והורדה

תמונות של חורף גשם להדפסה והורדה

חורף תמונות להורדה והדפסה

אז נכון שהגשם הראשון הוא מרגש! אין ספק. הוא רומנטי, הוא קסום והוא מאפשר לנו הפוגה מהקיץ הראוך המסתיים בימים אלו. הפעילויות בבית בימים הגשומים הם כיף של ממש. אמא מכינה מרק חם. אנחנו יושבים מול התנור בחורף ומתחממים. ובינתיים אפשר לצבוע תמונות בנושאים חורפיים, להוריד דפי עבודה ולצפות בגשמים מבעד לחלון

תמונות של גשם להורדה

תמונות של גשם להורדה

 

שירים בנושא חורף וגשמים בעברית

המוזיקה העברית ובעיקר שירי ילדים עוסקים לא מעט בעונת השנה. יש לא מעט שירי באווירה חורפית ונעימה. הקלאסיקות המוכרות הן רוח רוח, הימים הארוכים העצובים של אריק איינשטיין ואיך אפשר בלי השיר גשם בעתו. אין כמו לנסוע בחורף, עם גשם קל מסביב, לצפות בעננים ולהקשיב לשיר שמחמם את הלב.

היורה
המגפיים של ברוך – כוורת
המטריה – יוסי בנאי
והגשם יבוא – גידי גוב ומיקה קרני
זה הגשם – נורית גלרון
זה היה סיפור של חורף – מיקי גבריאלוב

האזינו לשיר האהוב גשם בעיתו מתוך האלבום :ותי נבון שיצא בשנת 1974 וזכה להוצאה מחודשת בשנת 2002. מילים: תלמה אליגון לחן: קובי אשרת

למה אנחנו אוהבים את החורף? החורף סוף סוף מגיע… עכשיו כמה טוב זה נשמע? מלבד העובדה שקצת קר מזג האוויר הקר תמיד היה מרגיע כי כיסוי כבד או משקה חם יכולים להסיר במהירות כל תחושת אי נוחות.

זמן כוס התה שלנו- מתי משקאות חמים עושים לנו כל כך טוב? החמימות של כוס הקפה או כוס תה עם חליטה מטפטפת במורד הגרון כאשר הספל  מחממת את היד. בזמן שהרוח הקרה העדינה מעיפה את שיערך. לא יכול להיות מושלם יותר. פתאום לצאת או להישאר לקפה לא יכול היה להיות מטרה טובה יותר. אז נסיים בברכת חורף קל ונעים והכי חשוב לשמור על עצמנו!