מנגן ושר פרק 9 לצפייה ישירה: בין קיסריה לחלטורה גילי חדד מדשדש

מנגן ושר פרק 9 לצפייה ישירה: בין קיסריה לחלטורה גילי חדד מדשדש

לא אשן בלילה וקצת אנום ביום. כל זמר מזרחי יכול למלא את קיסריה אם רק יתנהג כמו מקצוען. ייפרד מהשכונה ויעלה ליגה. האם גילי חדד יצליח להפרד מאווירת המתנ"ס של ראש העין? חכו ותראו מנגן ושר פרק 9 לצפייה ישירה סדרות ישראליות yes פרקים מלאים. הווידאו בסוף העמוד.

מנגן ושר פרק 9 לצפייה ישירה

מנגן ושר פרק 9 לצפייה ישירה

סיפור על זמר מזרחי מהמציאות איך הוא מנגן ושר לצפייה ישירה

שלא יהיה ספק, הסדרה הזו היא בין הטובות שעלו למסך במסגרת רשימת סדרות ישראליות מומלצות בשנה האחרונה. אבל אני, ואולי זה רק אני, חוזר תמיד למראות מילדותי.. מאותה שכונה שהיו בה מספר זמרים שכל אחד מהם הפיק קלטת. אני זוכר אותם, מתעוררים כאשר אני חוזר מבית הספר, עובדים בחצי משרות מחלטרים פה ושם. שימו פריז על 35 שנה אחורה. אף אחד מהם מלא את קיסריה.

עוד באתר – השליח האנגלי הוא הסרט הכי מומלץ היום 

וכך קרה, שבמקום לחרוש את הארץ מגדרה עד חדרה ואת הבמות גילי מחפש קיצור דרך. בפרק 8 מנגן ושר ראינו איך תכלת, ג'וי ריגר, מסדרת לגילי ,בר צברי, ריאיון מצולם עם מלהקת של תכנית ריאליטי, מה קרה כשהשאלות הפכו לאישיות מידי? הוא נשאר נבוך.

איך עושים תקליט בראש העין עם קלידן אחד יחיד המופע של יחי ומשפחת חדד

סטיגמות יכולות להיות חסם משמעותי בדרך לפסגה. לא רק בסדרה ישראלית כמו מנגן שר לצפייה ישירה, אלא בכל תחום בחיים. מאז הפרק הראשון אני מנסה להשתחרר ממנה. מההרגשה שזה סיפור חוזר של עוד זמר מוכשר אבל רק עוד אחד מתוך מאות.

לקראת שידור צפו בווידאו מנגן ושר פרק 9 לצפייה ישירה הפרק המלא באתר הסדרות המרכזי watch me 


3 סדרות מומלצות לצפייה ישירה ב yes vod ובשירות HOT VOD

  • מלכות עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה ארגון הפשע של משפחת מלכה מנהל מלחמת הישרדות.
  • בני אור הסדרה שהחזירה את באר שבע למרכז העיניינים
  • בנטפליקס שטיסל עונה 3 עם תרגום עברית מובנה. שלא תחמיצו.
  • מתי ואיפה משודרת הסדרה ? מנגן ושר, ימי חמישי ב-21:00 ב- yes ישראלי, yesVOD ו-STINGTV ולא לשכוח כל שבוע הצצה לפרק החדש.