רמת גן פסח 2023 פעילות חינם לכל המשפחה

רמת גן פסח 2023 פעילות חינם לכל המשפחה פסטיבל הפרחים בגן הלאומי "מי מצה?" במוזיאון האדם והחי 

איך חוגגים והיכן מבלים ללא תשלום במהלך חול המועד הקרוב?. הורים רבים  שואלים היכן יש כניסה חינם ואנו כאן רכזנו עבורכם מספר אטרקציות חינמיות ברמת גן. מתי זה קורה ומה עושים עם הילדים בחג?. רמת גן פסח 2023 פעילות חינם לכל המשפחה פסטיבל הפרחים בגן הלאומי פעילות מי מצה? במוזיאון האדם והחי ברמת גן אטרקציות ללא תשלום בחול המועד ועוד

מה עושים ברמת גן בחול המועד השנה?. רמת גן פסח 2023 פעילות חינם לכל המשפחה  

יש לא מעט פעילויות באזור המרכז שאינן מצריכות תשלום. למה חשוב להכיר את האטרקציות המרכזיות של פסח?. ניתן לבלות עם הילדים ללא תשלום דמי כניסה. לחסוך הרבה מאד כסף על בילויים בחול המועד, והכי חשוב – לעשות חיים בשלל מופעים, טיולים וסיורים וסדנאות. אז מה עושים עכשיו?. יוצאים לדרך.

עוד באתר ביטול קנסות חניה ומשטרה 2023

פסטיבל הפרחים רמת גן חול המועד 2023 הכניסה חופשית ללא תשלום בגן הלאומי אביב של צבעים

אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים בגוש דן יארח בחול המועד אטרקציה ללא תשלום. מה בתכנית?. פסטיבל פרחים מרהיב ברחבי הגן הלאומי ברמת גן. מה הערך המוסף שלנו?. צפו בהמשך בווידאו בפסלים ופינות החמד הנסתרות בגן הלאומי ברמת גן. האירוע נערך כחלק מאירועי 102 שנה לייסוד העיר רמת גן.

מודעות גוגל




מה בפסטיבל הפרחים של רמת גן?. שני מתחמים עיקריים. הראשון נקרא מתחם פסלי הפרחים בו יוצבו פסלי ענק מפרחים של דמויות חיות הים האהובות, כגון: לוויתן, תמנון, נסי דרקון הים, מלך ומלכת הים ומתחם יצורי הים, תחת הקונספט "מביאים את הים ליבשה".  במתחם השני שנקרא מתחם האמנות והאור יוצבו סביב האגם בפארק הלאומי 25 מיצגי וידאו ואור ענקיים תחת הקונספט פריחת האביב, כגון: גינת לילה פורחת, ציפורים שהגיעו מארצות קרות, פרפרים שבקעו מהגולם, התחדשות וצבעוניות באוויר ועוד.

תאריכי פסטיבל הפרחים כניסה חינם רמת גן 2023:  3.4.23 ועד ל-15.4.23

מוזיאון האדם והחי פסח 2023 בשבת, כחלק מפרויקט שבת ישראלית, הכניסה ללא עלות.  

מה בתכנית?. נחשוף שיניים אל מול הטורפים, נגלה את האמת על מקקים ויחד נבדוק ממי בכלל אנחנו מפחדים. כריש אמתי או פחד דמיוני? את שארקי הכריש כבר פגשתם?
במשחק משפחתי מיוחד לגדולים ולקטנים, מלא משימות וחידות, נצא לפגוש את היצורים שמסתתרים לנו מאחורי הפחדים. הפעילות נוצרה במיוחד לכבוד החג תתקיים בתוך המוזיאון בין היצירות השונות והמוצגים, בליווי הדרכה וחוויה משפחתית ברוח החג.

מתי יש כניסה חינם מוזיאון האדם והחי?.

מוזיאון האדם והחי משתתף בפרויקט שבת ישראלית של משרד התרבות. ומאפשר כניסה למוזיאון ולכל התערוכות ללא תשלום בימי שישי ושבת יש להזמין כרטיסים מראש באתר המוזיאון לכניסה בסופי השבוע לכל משתתף, לא תתאפשר כניסה ללא כרטיס. בסופי שבוע (שבת ישראלית) הפעילות תהיה בעלות סמלית. התנאים הקובעים לפי מדיניות המוזיאון.

 

תאריכי הפעילות חול המועד פסח 2023

28.3-4.4.23| 10:00-16:00 (ביום שישי עד השעה 14:00)
6-13.4.23|10:00-18:00 (בערב חג שני עד השעה 14:00)

צפו בווידאו הפסלים הסודיים המקומות היפים של הפארק הלאומי ברמת גן מטיילים במרכז