פסטיגל על פסטיגל 2022 צפו בשיר הנושא כרטיסים מוזלים

פסטיגל על פסטיגל 2022 צפו בשיר הנושא כרטיסים מוזלים

כמו בכל חנוכה עולה לבמות המופע המרכזי, לפחות מבחינתי, ואתם כבר יודעים למה אני מתכוון. קבלו את פסטיגל על פסטיגל 2022 צפו בשיר הנושא כרטיסים מוזלים. איפה אפשר להשיג כרטיס ב 49 שח?. הנחות מבצעים מופעי חנוכה 2022.

 מי מופיע השנה פסטיגל על פסטיגל 2022 ווידאו מבצעים הנחות על כרטיסים הטבות בכרטיסי אשראי

כמו בכל שנה יעלו על הבמה מיטב האומנים, הזמרים והשחקנים וכמובן כוכבי הילדים ויעלו מחזמר מושקע שבו יצפו עשרות אלפי הורים וילדים במהלך חג חנוכה. זה אומנם לא המופע היחיד בחג, אבל אין ספק שהוא המרכזי. אילו מופעים נוספים יעלו בחנוכה 2022?. גשם של סופגניות, סיפור הנס – חיפזון וזהירון ומופע מומלץ נוסף בחג האורים – מתנות קטנות – המופע המרכזי של חנוכה. 

מי על הבמה? אברהם ארנסון, אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, בת אל בורנשטיין, יעל אלקנה, לינוי אשרם, מה קשור – שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף, ציון ברוך, סנדרה שדה, עדן חסון, עומר חזן, עידן תלם, שחר סאול.

פסטיגל על פסטיגל 2022 צפו בשיר הנושא צילום מסך יוטיוב

פסטיגל על פסטיגל 2022 צפו בשיר הנושא צילום מסך יוטיוב

כמה עולה כרטיס איפה יש הנחות למופעי חנוכה אמריקן אקספרס אתר ההטבות 

חברת כרטיסי האשראי מציגה באתר ההטבות שלה,08/10/2022, הטבה חסרת תקדים עם מבצע לרכישת כרטיס מוזל לפסטיגל. כמה נשלם?. 49 שח לזכאים לפי תנאי המבצע. איך מקבלים קוד קופון הנחה לפסטיגל השנה?. לכלל הלקוחות בתוספת 49 נקודות. ללקוחות סנטוריון ופלטינה בתוספת 49 נקודות. שימו לב – חובה להוריד קוד קופון על מנת לקבל את ההנחה ואת ההטבה בכרטיס האשראי. מדובר בחיסכון ניכר והנחות על מופעי חנוכה 2022.

עוד באתר בחורים טובים סרט ישראלי צפו בווידאו קומדיית השידוכים

מתי חופשת חנוכה 2022 בתי הספר מערכת החינוך? 

מיום שלישי, כ"ו בכסלו התשפ"ג, 20 בדצמבר 2022, עד יום שני, ב' בטבת התשפ"ג, 26 בדצמבר 2022. מתי חוזרים ללמוד? ביום שלישי, ג' בטבת התשפ"ג, 27 בדצמבר 2022.

כרטיסים מוזלים למופעי חנוכה קבלו את מדריך המבצעים 

גשם של סופגניות – חנוכה 2022 – דוד חיים, מיכל הקטנה, רוי בוי
תיבת נח – חנוכה 2022 בכיכובם של רינת גבאי, טוביה צפיר ועוד
סיפור הנס – חיפזון וזהירון
מתנות קטנות – המופע המרכזי של חנוכה בהשראת סדרת הילדים האהובה בה כיכב ויצר רמי קליינשטיין ביחד עם הסופר והיוצר נועם חורב
סינדרלה – המחזמר המרהיב של חנוכה
החנוכיה הסגולה של נופיקי

כרטיסים מוזלים הנחות מבצעים הטבות מופעי חנוכה 2022