פול ספיד פרק 6 לצפייה ישירה

פול ספיד פרק 6 לצפייה ישירה מה עושים עמליה אדי ומיקה הפרקים החדשים 

הכלים ניצבים בשקט של לפני הסערה, הזרקורים מוכנים ועוד מעט תצא יללת התאוצה. מה בכתבה שלנו היום?. קבלו את פול ספיד פרק 6 לצפייה ישירה הסדרה המומלצת של העונה צפו בווידאו החדש. הסדרה משודרת בערוץ טיק ניק וב HOT VOD YOUNG הכירו את הדמויות והשחקנים. 

סדרות ווידאו

סדרות ווידאו

חדש ערוץ טיק ניק פול ספיד פרק 6 לצפייה ישירה

רגע לפני שאתם מתפנים לצפות בפרק השישי של הסדרה, בואו ניזכר איך הגענו עד הלום. כידוע, עלילת פול ספיד מתחילה כאשר הנבחרת הישראלית מגיעה לאקדמית האופנועים באיטליה לאירוע הפתיחה החגיגי. רוכבים ורוכבות צעירים בחוויה של פעם בחיים.  מה בתכנית?. תחרויות, חברויות וגם סודות שיעמידו במבחן את מי הם על המסלול ומחוצה לו.

עוד באתר ברכה לחנוכה לאחל חג שמח ברכת הנרות כרטיסי ברכה לחג

 

בפרק השני של הסדרה, מייקי ועומר נלחמים על האופנוע הירוק. תרגול רכיבה ראשון חושף את היכולות של חלק מהרוכבים, בעוד אחרים נשארים מאחור. מייקי פותח בשביתה איטלקית ורועי מבקש מעמליה לשמור את הסוד שמאיים על מקומו באקדמיה.

פול ספיד פרק 6 לצפייה ישירה סדרה בהוט

פול ספיד פרק 6 לצפייה ישירה סדרה בהוט

מה מסתירה מיקה פרק 3 בערוץ Teaneck

עמליה מוצאת את עצמה מעורבת במצבו הרפואי של רועי. מיקה עוזרת לעומר להסתיר מאביה שהיא באקדמיית האופנועים. ערב סרט במועדון מציב את הזוגיות של מיקה וגיא במבחן. מאור חייב להסתיר ממיה שהוא בכלל מכונאי

בפרק הבא, ראינו כיצד מאור מציל את מייקי ממצב מסוכן. לוקה מנסה לשכנע את מיה שמאור משקר לה. אבל כל זה מתגמד כי המצב הרפואי של רועי מסתבך. ומה עשה גיא בכל הזמן הזה?. הוא מקנא למיקה ופונה לצעדים קיצוניים.  כי כמו שאתם זוכרים, כסף, אהבה ושנאה מניעים את העולם כמו שאף אופנוע לא מאיץ. בשולי העלילה אנו רואים כי לתחרות הרכיבה הפנימית מצטרף מתמודד מפתיע. 

בפרק השישי, אדי מציע למאור להצטרף לנבחרת אבל מאור מתלבט. עמליה מרגישה אשמה בעקבות העזיבה של רועי. מיקה מגלה שהיא כבר לא מנהלת בעמוד שלה ושל גיא, ומתחמקת מעמליה ומיקה.  

צפו בווידאו FULL SPEED 

פרקים מלאים פול ספיד צפייה ישירה הוט

פרקים מלאים פול ספיד צפייה ישירה הוט

משחקי הווידאו הקלאסיים של מרוצי האופנועים בחזרה לגיימניג של שנות השמונים 

בהזדמנות הזו ניזכר במשחק מרוצי אופנועים קלאסי EXCITEBIKE – 1984. 

Excitebike הוא אחד ממשחקי הווידאו הקלאסיים של כל הזמנים לאופנועים. הוא הושק על ידי נינטנדו.  איך משחקים?. ב-Excitebike יש שחקנים השולטים ברוכב אופנוע שנדרש לסדרת משימות בלתי אפשרויות ( ועוד במחשבי שנות השמונים) על מנת לנצח. כמו שאתם זוכרים, או יודעים, בעוד שהבקרות למשחק הן פשוטות, הן רחוקות מלהיות פשוטות. Excitebike זכתה לשבחים וכמובן לעדכונים רבים ותוכן ספין-אוף, והוא חלק מסדרת משחקי הווידאו הגדולה יותר "Excite" של נינטנדו. 

תקצירי הפרקים מתוך אתר HOT,