עיריית אשדוד ארנונה טלפון שעות קבלה טפסים להורדה והנחות בתשלום

עיריית אשדוד ארנונה טלפון שעות קבלה טפסים להורדה והנחות בתשלום

אחד המיסים החשובים בתפקוד השלטון המקומי בישראלי הם מיסי העירייה המשולמים על ידי אזרחים ועסקים. בכתבה זו – עיריית אשדוד ארנונה טלפון שעות קבלה טפסים להורדה והנחות בתשלום – מידע מקומי מעודכן אודות תשלומים, הנחות, קביעת פגישה בעיריית. מידע מעודכן 2024.

בכמה מתייקרת הארנונה השנה?. הקפאת ההתייקרות בתעריפי הארנונה:  2.68%, עלייה כמעט כפולה מזו שאושרה ל-2023 (1.37%). .שנכנסה לתוקף בחודש ינואר 2024,  

 

 שעות קבלת קהל תיאום תורים עיריית אשדוד ארנונה טלפונים

כמו בכל רשות מוניציפלית אגף הגבייה אחראי גם על תשלומי הארנונה וכך גם בעיר אשדוד. התשלומים של האזרחים והעסקים, מיסי עירייה, מהווים חלק נכבד מהכנסות העירייה. אולם לצד אלו התשלומים קיימת אפשרות לקבל הנחה או פטור מתשלום ארנונה באשדוד. חשוב לזכור שהמיסים נגבים עברו  שמירה, שילוט, ואגרות נוספות הנגבות על פי חוקי העזר. בעיר מגיעים לאחוזי גבייה גבוהים בתשלומי המיסים, דבר המבטיח עמידה ביעדי התקציב הדרושים לפעילות השוטפת ולפרויקטים העירוניים המיוחדים בעיר הנמל. 

עיריית אשדוד ארנונה טלפון שעות קבלה טפסים להורדה והנחות בתשלום

עיריית אשדוד ארנונה טלפון שעות קבלה טפסים להורדה והנחות בתשלום

זימון תור לאגף הגבייה או ביצוע פעולות באתר העירייה

נציגי השירות העירוניים יחזרו אליכם בשיחת וידיאו, בשיחה טלפונית, או בפנייה מקוונת – ויתנו לכם את השירות מבוקש בערוץ ובזמן שבחרתם. בעת זימון תור לארנונה אשדוד יש לבחור בין 2 אפשרויות :  תור בנושא ארנונה וגבייה למגורים או לעסקים. על מנת לשריין תור למחלקת הארנונה של עיריית אשדוד פנו לקישור בסוף העמוד. לכל נושא יש מספר פעולות ובקשות שניתן להגיש: 

עוד באתר איתור כספים חינם הר הכסף אולי מחכה לכם חיסכון אבוד ? 

אישור לטאבו
החלפת בעלים בדירת מגורים , עזיבת נכס, החלפת שוכר בדירת מושכרת באשדוד וגמר חשבון עם דייר שעזב
הגשת בקשה להנחה, החזר כספי מהעירייה או עדכון פרטי משלם
שכר לימוד גני ילדים
תשלום אגרות והיטלים של העירייה באשדוד

הכתובת החדשה של מחלקת ארנונה אשדוד

הקליטה 4 אשדוד. טלפון לבירורים 37222* שעות המענה הן : בימים א-ה בין השעות 08:00-20:00. בימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:30

 

למי מגיע הנחה בארנונה באשדוד ?

תושבים יכולים להגיש בקשה לקבלת הקלה בתשלומים עד פטור מלא לפי מספר מסלולים הקבועים בחוק. חשוב להגיש את הטופס בצורה נכונה ומדויקת על מנת שוועדת ההנחות תוכל לדון בו בצורה יעילה ואתם תוכלו לחסוך עד אלפי שקלים לשנה. שימו לב, חלק מההטבות ניתנות גם לזכאים בשל אחוזי נכות ביטוח לאומי, הנחות בארנונה לעולים חדשים על פי חוק השבות ועוד. 

הנחה בארנונה ע"פ חוק
אישור הנחה בארנונה לפי מבחן הכנסה
בקשה להנחה בארנונה עקב החמרת מצב
פטור מארנונה לנכס לא ראוי לשימוש
בקשה לפטור מתשלום ארנונה על מרתף
בקשה לפטור מארנונה עבור נכס ריק
פניה כללית לאגף הגביה
בקשה להחזר כספים (זכות)

לקביעת תורים בעיריית אשדוד מחלקת הגבייה וארנונה