סדרת ההמשך של משחקי הכס הכירו את בית הדרקון עונה 1

סדרת ההמשך של משחקי הכס הכירו את בית הדרקון עונה 1

עמוק בלב געגועים וכאב. לעוד פרקים של משחקי הכס. הסדרה אומנם הסתיימה לפני כשנתיים עם אנחת אכזבה קלה של חלק מהמעריצים. אבל HBO דאגה להם. סדרת ההמשך של משחקי הכס הכירו את בית הדרקון עונה 1.

סדרת ההמשך של משחקי הכס הכירו את בית הדרקון עונה 1

סדרת ההמשך של משחקי הכס הכירו את בית הדרקון עונה 1

בית הדרקון פרק 1 לצפייה ישירה על מה הסדרה החדשה של משחקי הכס? 

אחרי העונה השמינית של משחקי הכס זו הייתה שאלה של זמן עד שתעלה סדרה שתעסוק בעבר של ווסטרוז ושבע היבשות. בקרוב תעלה עונה חדשה של סדרת הפריקוול.

הסדרה נקראת "בית הדרקון". אז קודם כל לא להתבלבל עם משחקי הדרקון.

כמעט שנתיים וחצי חלפו מאז ירדה מהמסך אחת הסדרות המדוברות והנצפות בהיסטוריה – "משחקי הכס". היום קיבלו המעריצים המושבעים סיבה לחייך, כשרשת HBO פרסמה את הטיזר לסדרת ההמשך – "בית הדרקון" שתעלה בשנה הבאה. כמו הסדרה המקורית, גם היא צפויה לכלול הרבה אקשן, דמויות אגדיות, וקרבות עקובים מדם.

עוד באתר – תאריכים חופשות לוח שנה לקראת ראש השנה העברי 2022 

סדרה חדשה משחקי הדרקון לצפייה ישירה משחקי הכס חוזרת צפו בווידאו לקראת פרק 1 לצפייה ישירה

רגע בואו נקח דקה לפני וניזכר. משפחת טרגריאן הייתה שליטת היבשות. היו להם דרקונים, הייתה להם מתכת בלתי מנוצחת ובעיקר הם יפים והתחתנו אחד עם השני. אבל כמו כל אימפריה, הם התנוונו, לאט לאט, עד שכמעט נעלמו מהעולם. למעט כמה בני משפחה. חלקם נסו לחזור לשלטון אבל ללא הצלחה. עד שהגיעה אם הדרקונים- חליסי. הם הצליחה לגרום לשלוש ביצים לבקוע באש ומתוכן יצאו שלושת הדרקונים שהיא הייתה אמא שלהם.

מה קרה לממלכה של חליסי? לאן נעלמו בני משפחת טרגריאן?

לאחר נפילת הממלכה והמשפחה העיר שקעה לאט לאט במצולות. היא הפכה למקום מושבן של מפלצות לא רצויות ושל יצורים לא מובנים. כל מי ששמר את נפשו התרחק משם. אבל הסדרה החדשה חוזרת לשם בשיא האומץ. היא מראה לנו מי היו בני המשפחה, כיצד שלטו בעולם ובעיקר כיצד נעלמו כולם אחד, למעט ג'ון סנואו שחי בסוף עונה 98 משחקי הכס, מעבר לחומה.

מודעות גוגל




סדרות מומלצות לצפייה ישירה 2022. כיצד מחול הדרקונים כמעט והכחיד את שושלת טרגריאן מעל פני היבשת. האם הסדרה החדשה תגלה לנו פרטים חדשים אודות משחקי הכס לצפייה ישירה. ככל הידוע לנו, לפחות נכון לעכשיו, אין שחקנים מהסדרה הראשונה שיופיעו גם כאן. גם ציר הזמן שונה והוא מתרחש בעבר. נדמה לי שהפעם היחידה שבה ראינו את העיר המקורית של השושלת היה כאשר ז'ורה מורמונט יחד עם טיריון לאניסטר עברו בסמוך אליה. 

כל הפרטים על משחקי הכס החדשה שעולה לשידור HBO משחקי הדרקון. מה היה לפני ווסטרוס. האם החורף החוזר? זהו שעכשיו הקיץ חוזר ובענק.

פרקים מלאים של House of the Dragon עם תרגום עברית איפה אפשר לראות ? 

אז עכשיו זה קרוב מתמיד. אז אם לקח להפקה 3 שנים שלמות להגיע למסכים. באיזה אפליקציות אפשר לראות את הסדרה?. זה פשוט וקל. הנה הערוצים שמשדרים את הסדרה כולה.

הוט 

יס 

סלקום טי וי