מניפסט חלק 2 עונה 4 הפרקים המלאים בדרך אליך

מניפסט חלק 2 עונה 4 הפרקים המלאים בדרך אליך

לאיזו סדרה מחכה העולם?. אילו שאלות מסקרנות יקבלו תשובה?. קבלו את מניפסט חלק 2 עונה 4 הפרקים המלאים בדרך אליך 2023 עשרת הפרקים האחרונים לצפייה ישירה עם פתרון לתעלומת טיסה 828 והתשובות לכל השאלות בסדרה

צפייה ישירה מניפסט חלק 2 עונה 4  מתי יוצא פרקים המלאים

עונה 5 מניפסט כפי שחלק מהמעריצים המושבעים של הסדרה קוראים לה, תעלה בתאריך 02/06/2023. אם התאריך נשמע לכם מוכר אז הוא זה בחלט לא מקרה. מדובר באחד התאריכים החשובים בסדרה. מה אמור להתרחש בתאריך הזה?. לא רק מותם של כל נוסעי טיסה 828 אל של האנושות כולה וכעת נצטרך לראות, בפרקים החדשים בנטפליקס. האם מיכאלה תצליח להציל את העולם. אבל לפני הספוילרים מה קרה בסוף הסדרה, בואו נזכר כיצד הסתיים הפרק האחרון של Part 2 Season 4 Manifest.

אגב העונה הקודמת עלתה לאוויר בתאריך 07/04/2022 היום שבו טיסה 828 המריאה. 

לכמה שנים נעלמו נוסעי טיסה 828 

העונה האחרונה חולקה לקטעים בני עשרה פרקים, והמחצית הראשונה שודרה בשנה שעברה. התוכנית, שיצר ג'ף רייק, תפתור סוף סוף את גורלם של נוסעי טיסה 828. בסדרה, כל הטיסה נעלמה בדרכם הביתה לעיר ניו יורק. כשהם נוחתים, מודיעים להם שהם נעדרים כבר חמש שנים וחצי ונחשבים למתים. הם עצמם כלל לא הרגישו, לפחות לא בזמן אמת שהם נעדרים. מכאן מתחילה שרשרת אירועים מוזרה וטרגית. 

הסוף של מיכאלה ספוילר מי שרד את אירוע יום הדין

בזמן שמנהל ה-NSA, ואנס (דריל אדוארדס) מגיע לשדה התעופה כדי לחקור כיצד 11 אנשים יכלו להיעלם מטיסה 828, מיכאלה, נזכרת שבעלה, זק  (מאט לונג), אמר לה פעם שהוא נוהג במונית ב-JFK ב-JFK. בלילה הטיסה הגורלית הייתה אמורה לנחות, קופצת איתו למונית ואומרת לו לקחת את המסלול הנופי כדי שתוכל לספר לו "סיפור שלא נגמר" על איך הם שייכים זה לזה.

כולם חזרו חוץ מכוכבת הסדרה

עם האפוקליפסה שנרגעה וחלפה, קפטן אמוטה מטיס את המטוס היישר לתוך הזוהר, שם הדלתות נפתחות וטיסה 828 מוצאת את עצמה בשלום בחזרה בניו יורק. אבל זה לא הכל. התאריך הוא כעת 7 באפריל 2013, מה שאומר שכל מי שהיה על המטוס חזר בזמן לתאריך שבו היו אמורים לנחות במקור. כל הנוסעים שמתו בארבע העונות האחרונות שוב חיים וטובים, פרט לאחד-עשר שהתלקחו באופן ספונטני בפרק האחרון הזה, כולל אנג'לינה.

הפתרון של התעלומה הוא קאל סטון?.

מדובר בדמות מפתח. בנם של בן וגרייס, אחיינה של מיקלה, אחיה הגדול של אידן, ואחיה התאום של אוליב. בעוד העונות האחרונות לא הפריכו את תיאוריית תאריך המוות. אלו תאוריות על הסדרה התפתחו בעקבות הגילוי הזה?.  הדלת נותרה פתוחה לגילויים נוספים על מסעו של קאל. חשוב לציין שגם עכשיו, הדמויות עדיין לא יודעות למה הגיל של קאל השתנה. תיאורטית, מסע בזמן עדיין על הפרק כהסבר פוטנציאלי, שכן לא מן הנמנע שקאל שכח אירועים שקרו בין השיחה שלו עם קפטן דיילי לחזרתו הפתאומית. תהיה התשובה אשר תהיה, רוב הסיכויים שהיא תתאים למה שיבוא אחר כך עבור קאל ושאר הנוסעים של טיסת 828. למה זה חשוב?. הבנת הסיבה לשינוי עשויה לעזור להם להבין את תפקידו של קאל בגורלם ולכוון אותו לעצירת האפוקליפסה.

צפו בווידאו מניפסט חלק 2 עונה 4 לצפייה ישירה החל מ 02/06/2023 בנטפליקס צפייה ללא הגבלה