אוקיי קיופיד שירות לקוחות טלפון

אוקיי קיופיד שירות לקוחות טלפון

אפליקציית ההיכרות המובילה בעולם , מבחינתנו לפחות , יחד עם טינדר , מאפשרת יצירת פרופיל אישי למטרת הכירות למערכות יחסים. גולשים רבים שואלים באתר מהו אוקיי קיופיד שירות לקוחות טלפון ואנו ננסה לסייע לכם בכתבה הבאה  . 

איך יוצרים קשר עם אוקיי קיופיד שירות לקוחות טלפון

שירותי אפליקציות בטלפון חכם היום משמשות מיליוני משתמשים ברחבי העולם. מדובר באפליקציה חינם להיכרות ואין צורך לשלם על מרבית השירותים. נכנסים לחנות האפליקציות , מורידים אפליקציה להיכרות חינם והאהבה מחכה לכם . יחד עם זאת יצירת הקשר באמצעות טלפון עם יוצרי האפליקציה קצת יותר קשה.  מדובר אומנם באפליקציה הוגנת ומוכרת עם טיפים חשובים כיצד להתנהג בדייט ושמירה על פרטיות , אך באתר לא מצאנו מספר טלפון של שירות לקוחות בעברית.

פניה לאוקיי קיופיד תמיכה 

ניתן לבצע את רוב הפעולות כמו ביטול מנוי או שינויים בפרופיל וההעדפות האישיות שלכם אילו אנשים אתם רוצים להכיר לבד בתוך האפליקציה. חשוב להכיר את המיילים של OKC על מנת לוודא שלא מדובר במייל הנכון . הודעות של האתר נשלחות מכתובת bounces@alerts.oknotify2.com

תמיכה לקוחות וגולשים OKC 

תמיכה באוקיי קיופיד ניתנת על ידי פניה באמצעות אי מייל  מ support@okcupid.com.

כמה עולה מנוי לקיופיד?. מנוי חודשי או חצי שנתי 

התוכנית הבסיסית מגיעה ב-$44.99 לחודש אחד, 23.33$ לשלושה חודשים ו-14.99$ לשישה חודשים. תוכנית הפרימיום עולה 54.99 דולר לחודש אחד, 28.33 דולר לשלושה חודשים ו-22.49 דולר לשישה חודשים. 

עוד באתר נמלת אש הדברה והנחיות במקרה של עקיצה 

אתרי הכרות חינם בישראל הכרות חינם בעברית

בישראל פועלים מספר אתרי הכרות חינם . אתרים אלו מתאפיינים ברישום חינם והיכרות חינם , לפחות במרבית התכונות . אתרי הכורת לגרושים גרושים , רווקים רווקות ואתרים להכרות חינם בעברית. בין האתרים שאנו מעריכים כי הם למעשה אתרים למצוא בן זוג הם אלו  :

אתר נפגשים היכרות חינם

אפליקציית טינדר הכרות חינם  – האפליקציה שהמציאה את החלקה ימינה ושמאלה . מורידים את האפליקציה , יוצרים פרופיל מוצלח להיכרות ומתחילים להחליק ימינה לבני זוג מועמדים וכאלו שלא נרצה להכיר . האפליקציה האתר

אתרי היכרות בעברית טינדר

Tinder  הכרות בכל העולם עם ממשק בעברית בצעה עד כה  30 מיליארד התאמות בין אנשים שרוצים להכיר בנות זוג בני זוג לפי מרחק גאוגרפי . אתם בוחרים אלו אנשים יראו אתכם , באיזה מרחק מכם . איזו אפליקציה מומלצת?. אפליקציה להכרות חינם בעברית.

אל תשכחו להקפיד על הנתונים האמתיים שלכם.

גלשו בסבלנות – יש לחפש כרטיסים עם תחביבים דומים ולא פחות חשוב – משהו או משהי שמצא חן בעיניכם ממבט ראשון. 

אוקיי קיופיד שירות לקוחות טלפון תמיכה שירות לקוחות כל הדרכים לתקשר עם אפליקציית הכרות חינם בעברית להכיר בחינם באמצעות אתרי אינטרנט ואפליקציות