מלכת היופי של ירושלים פרק 13 עונה 2

מלכת היופי של ירושלים פרק 13 עונה 2

אתם מרגישים את השינוי מאז תחילת העונה השנייה?. קצב אירועים יותר מהיר ושלל דמויות חדשות המשתלבות היטב בעלילה. ומה בינתיים?. מלכת היופי של ירושלים פרק 13 עונה 2 לצפייה ישירה כל האהבות הולכות לים?. כל הגיבורים הולכים לעולמם?. איך משפיעים האירועים על חייה של לונה והאם רחליקה יפה.

בין איילת למטולה מלכת היופי של ירושלים פרק 13 עונה 2 לצפייה ישירה 

חלק מהאירועים בפרקים החדשים בעונה השנייה מתרחשים הרחק מצל החומות של ירושלים. מי בצפון?. רוחל המאהבת של גבריאל יחד עם בנם הממזר. הם ברחו מהבושה בירושלים לצפון, ליישוב הישן אבל גם שם הגורל תפס אותם לא מוכנים. במקום שבו יש אנשים צעירים יכולה לצמוח אהבה אסורה. כזו שממתקים בסוד בין העצים, בשקט בשקט מבלי שתתגלה לאחרים. 

עוד באתר נטפליקס חינם סרטים סדרות קישורים

לונה מנותקת רחליקה לא לומדת ועמליה אוהבת כי אפשר אחרת

שלושת הפרקים האחרונים היו של נשות הסדרה. כל אחת מהן יכולה ללמד את הצופים פרק בפמיניזם מודרני. ראשונה במעלה היא המלכה. לונה חוזרת לתפור ולרקוח קשרים וכספים. הרע ביותר עוד לפניה. זה לא יחזיק עוד הרבה זמן מעמד. מי הבאה בתור?. רחליקה רוצה ללמוד באוניברסיטה. חבר שלי יגאל היה אומר שאופי ואינטליגנציה אלו תכונות של נשים לא יפות. אז אמר. אבל רחילקה היא אולי המלכה האמתית של העיר ושל הסיפור. היא אולי דמות משנית אבל תשכחו – היא היחידה שעוד אפשר לסמוך עליה בבית משפחת ארמוזה. 

את נותנת כסף לאבא?. הגאווה המשפחתית עומדת על בלימה

לונה היא תופרת מצליחה. איך היו קוראים לה היום?. מעצבת אופנה. היא מרוויחה היטב, מוכרת שמלות לנשות הגנרלים האנגלים וטועמת מפרי העץ האסור. בינתיים בצפון, האח שלה, שלוימה, הבן של רוחל, האישה האחרת, מטפח אהבה אסורה. הוא רוצה להתחתן אבל לא יכול, לעומת עמליה שגם היא לא יכולה אבל לא עומדת בפני הרצון. אם חשבתם שמלכת היופי היא זו שיוצרת קונפליקטים בעונה השנייה, קחו נשימה, מצפון תפתח האהבה.

ומה קורה בעיר הקודש?. כשדוד (ישראל אוגלבו) מגיע אל מרים (שירי מימון) במטרה למצוא עבודה, הוא נתקל בהרבה חיבוקים ושאלות על העבר. אבל מאחורי כל החיוכים, מרים שמה לב שמשהו לא בסדר עם דוד…

צפו בווידאו מלכת היופי של ירושלים פרק 13 עונה 2 פרקים מלאים yes 

ועוד כמה מילים על המלכה של ירושלים 

אפרים סיטון הוא המלך הבלתי מעורער של הסדרה. למה זה קורה?. הוא פשוט הגבר היחיד בעונה הזו, ובעונה 1 מלכת היופי לצפייה בנטפליקס, שבאמת מתפקד. 

איזה תפקיד יש לשירי מימון בסדרה?. היא הבת של בעלי האטליז בו דוד הולך לעבוד. בעוד שאשתו היא אשת חברה, הוא סבל בחנות בשר. זה יכול לעבוד?.

איזה סדרה חדשה יש בערוץ 12 לייב?. בגוף שלישי עם יהודה לוי ורותם סלע. מה אנחנו חושבים עליה?. סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה 2023.