טופס הצהרת כניסה לארץ להגשה באינטרנט

טופס הצהרת כניסה לארץ להגשה באינטרנט

תושבים אזרחי ישראל ותיירים נכנסים נדרשים בימים אלו להגיש טופס הצהרת כניסה לארץ לפני העלייה למטוס ממדינה זרה. זאת בנוסף לבדיקות ותהליכים חדשים לפני ואחרי הנחיתה בנמל התעופה בן גוריון. כל הפרטים וקישור מידי לטופס בסוף עמוד זה. 

טופס הצהרת כניסה לארץ להגשה באינטרנט

טופס הצהרת כניסה לארץ להגשה באינטרנט

מתי צריך להגיש את הטופס וכיצד מקישים את הפרטים?

את הטופס יש למלא מוקדם ככל האפשר במהלך 24 השעות שלפני היציאה לישראל. ללא מילוי הטופס לא תתאפשר עלייה לטיסה. את הקשת הפרטים ושליחת הטופס ניתן לבצע באמצעות אתר ייעודי ( קישור בסוף העמוד). יש להקפיד על אמיתות ונכונות הפרטים. שימו לב מדובר במסמך משפטי מחייב של מדינת ישראל. 

פרטים אישיים ניתן להזין את הפרטים בעברית בלבד –יש למלא פרטים אישיים זהים לפרטים שמופיעים בדרכון. בסיום מילוי הטופס נעדכן אותך בהנחיות הרלוונטיות עבורך.

מה יקרה אם לט תגישו טופס הצהרה לפני טיסה

כאמור יש להציג אישור על מילוי טופס הצהרת כניסה. יש להציג את אישור מילוי טופס ההצהרה לנציגי חברת התעופה לפני ההמראה לישראל. יש לשמור את האישור עד לאחר המעבר בביקורת הגבולות בישראל, ולהציגו גם בכניסה לישראל ולהציגו לגורמים הרלוונטיים, אם יעלה הצורך.

מה כולל טופס הצהרה לפני טיסה?

פרטים אישיים שלך ושל בני משפחתך- ניתן למלא גם פרטים של בן / בת הזוג שלך וילדייך ששהו אתך באותן המדינות ובאותם התאריכים במהלך 14 הימים האחרונים.

פרטי שהות בחו"ל- פירוט כל המדינות בהן ביקרת ב-14 הימים האחרונים.

הנחיות לאחר הנחיתה- בסיום מילוי הטופס יוצגו הנחיות לנוסעים בנוגע לבדיקה לאחר הנחיתה בישראל ובנוגע לבידוד. חובת הבידוד תקבע לפי המדינה ממנה תגיע ובהתאם לאם התחסנת או החלמת.

הנחיות להגשת הטופס- זהירות לא לבלבל בין הפרטים!

לפני הקשת הפרטים בשדות הרלוונטיים יש לבחור את דרך ההגעה לישראל.

אווירית – למי שמגיע בטיסה לישראל

ימית – למי שמגיע לארץ באמצעות כלי שייט

יבשתית – למי שעובר במעברי הגבול עם המדינות השכנות מצריים, ירדן.

להגשת הטופס כניסה לישראל לחצו כאן 

טופס הצהרת כניסה לארץ להגשה באינטרנט- קישור ישיר לטפסים לנוחתים בישראל וליוצאים ממנה לחול. הנחיות להגשת הטפסים באינטרנט אונליין באתר הממשלתי.