דייטים בתקופת קורונה איך זה עובד באמת

דייטים בתקופת קורונה איך זה עובד באמת

אתרי ההכרות ברשת לא נחים לרגע גם בתקופת הקורונה. על אף הריחוק החברתי טבע האדם למצוא זוגיות ובן או בת זוג הוא חזק מכל פחד. מצד שני הריחוק החברתי וזהירות המתבקשת שנו את עולם ההיכרויות כתבה מיוחדת בנושא דייטים בתקופת קורונה איך זה עובד באמת

מבלי להיכנס לשאלה מה עדיף קיופיד או טינדר או אתר ישראלי להיכרות חינם על סדר היום ננסה לבחון כיצד מתנהל דייט בתקופות קורונה וגם כמה טיפים חשובים היכן להיפגש כאשר הכל סגור.

דייטים בתקופת קורונה איך זה עובד

דייטים בתקופת קורונה איך זה עובד

כך תצאו לדייטים בזמן הקורונה

מגבלות התנועה בעקבות הקורונה גרמו לגברים נשים לוותר על יציאה תכופה לדייטים ופגישות לצורך היכרות או זוגיות מוצלחת.  נשים וגברים לא ממהרים להיפגש לדייט ראשון וקפה עקב הסכנות המובנות וההעדפה היא למצות את השיחה ברשת ואחר כך לעבור לזום או לוידאו של הואטס אפ. זה מאפשר לשני הצדדים להבין מי נמצא על הקו , בניגוד לעבר אין זמן לבזבז ורצוי לבחון את המועמד שפגשנו באתר היכרות חינם כמה שיותר לפני שנפגשים אתו לכוס קפה במספר המקומות המצומצם שנותר פתוח בשעות הערב.

מתחילים דייט בזום מסיימים בבית קפה

היכולת של הזום או הוידאו בכלל לאפשר הכירות עמוקה יותר במקום לצאת לדייט משנה את כללי המשחק. למשעה נראה היום שמרבית הדייטים הראשונים עובדים למדיה הדיגיטלית ולא רק שלב ההיכרות עצמה. כל אחד יכול לשבת בסלוו ולקבוע דייט ראשון בסלון. כל אחד בשלו .
שיחת היכרות בווידאו יכולה להמחיש את מי הוא הולך לפגוש בדייט הראשון , בתחום הקול התנועה והמראה החיצוני ואז לקבל החלטה האם הוא רוצה לצאת אתו לדייט שני . כך ניתן להתגבר על חסחרונות מגבלות בעוצמות שונות.

הכללים דייט מוצלח בזום או דייט בוידאו 

הכללים הבאים תקפים לגברים ונשים כאחד. דייט ראשון בזום במקום בית קפה הוא היום כורח המציאות כי לא בטוח שבא לנו לקפוץ לקפה עם כל אחד לפני שנכיר אותו שכן הריחוק החברתי יוצר בסופו של דבר גם ניכור חברתי וזה עלול לגרום לנו להפסיד זוגיות רצינית כמו שקרה לחיים שונא אנשים.

  1. לשמור על כבוד הצד השני ! לדבר יפה ולא בצורה שאיננה ראויה . חשוב לזכור גם בדייט זום אשה היא אשה ויש לכבד בני אדם
  2. להתלבש יפה לקראת דייט בזום , בצורה מכבדת ומכובדת , לא בצורה של איצ'ריבוץ או בצורה שאיננה הולמת ויש בה בכדי לפגוע בצד השני
  3. תהיו רציניים ותשוחחו על כל נושא שבעולם בכיף. היו כנים ואמיתיים , רק כך ניתן למצוא הכירות רצינית באו קיי קיופיד או בטינדר ובכל אתר הכירות חינם