גולסטאר מרוקו פרק 2 לצפייה ישירה הריב הגדול

גולסטאר מרוקו פרק 2 לצפייה ישירה הריב הגדול

איזו עונה מדהימה עמודת בפנינו בערוצי הוט. הנבחרת של המדינה מגיעה לארץ החלומות אבל לא הכל הולך חלק. מה בכתבה שלנו היום?. גולסטאר מרוקו פרק 2 לצפייה ישירה הריב הגדול. כל הפרקים המלאים וסיקור הסדרה הישראלית המומלצת.

עוד באתר משפחת שדה עונה 2 

פרקים מלאים גולסטאר מרוקו פרק 2 לצפייה ישירה 

הסדרה הישראלית המצליחה "גולסטאר" חוגגת עשור עונות. כן חברים עשר עונות מלאות לצפייה ישירה כאשר מתוכן זכינו ל 3 עונות של "גולסטאריות". אבל כאשר מדובר בנבחרת של הגברים לפעמים המילה האחרונה היא לא פחות חשובה מהשאלה מי עומד על המרגש ומי בהרכב הפותח. אז מה קרה שם?. קבלנו הצצה לפרקים המלאים בהוט ונראה שהעסק ממש HOT.

ראשיתה של שריפה בהצתה אחת מרמז לנו הטריילר. ואז מתחילה מריבה על סמכות. אחד אומר אתה מחליט, השני זורק מי שואל אותך וכולם נועצים עיניים בשני האנשים הכי מרתקים בסדרה, אם לא לוקחים בחשבון את ג'ובאני רוסו. 

גולסטאר מרוקו פרק 2 לצפייה ישירה עונה חדשה פרקים מלאים

גולסטאר מרוקו פרק 2 לצפייה ישירה עונה חדשה פרקים מלאים צילום יוטיוב

מי משתתף בעונה החדשה?. 

הזמר מוקי, אלירז שדה, גיא הוכמן, ליאם גולן, סמיון גרפמן, אורי ברויר, אוראל צברי, רז זהבי, ירון ברלד, ג'ובאני רוסו וקובי סוויסה. ואל תשכחו את המאמן האגדי שייע פייגנבוים האחד והיחיד, שלא ייתן לאף אחד לפספס באימונים או המגרש. אתם בטח שואלים מול מי הנבחרת משחקת?. אז כאן צפויה לנו הפתעה היסטורית. 

לוח המשחקים של גולסטאר במקורו 

משחקים היסטוריים מול קבוצות מקומיות, ביקורים ואימונים בלוקיישנים המדהימים של מרוקו במרקש ובהרי האטלס, העונה גם נערכו 2 ניפויים דרמטיים, כאשר 2 מחברי הנבחרת לא המשיכו עם קבוצה למשחק הגמר הגדול.

לכבוד עונת העשור רשמה "גולסטאר" היסטוריה, והייתה לסדרה הישראלית הראשונה שמצטלמת במרוקו, המדינה עימה חידשה ישראל את היחסים בשנה שעברה. העונה החדשה צולמה בעיר מרקש וסביבותיה, עם נבחרת נוצצת. 

צפו בווידאו גולסטאר מרוקו פרק 2 לצפייה מי קובע בנבחרת?. אז אתה לא קובע  

מודעות גוגל



כל התשובות לכל השאלות שלכם על חברי הנבחרת

איפה שיחקו אלירז שדה וליאם גולן?. בסדרה משפחת לצפייה ישירה

איפה אפשר לראות את רז זהבי וירון ברלד?. ערוץ הספורט ובתכנית בובה של לילה.

איזה להיט שר הזמר מוקי?. ילד של אבא

באיזה פרס זכה השנה אוראל צברי?. שחקן ראשי בסדרת נוער פרסי נבחרי השנה של פרוגי