גולסטאר מרוקו פרק 1 לצפייה ישירה לא תאמינו מה תראו

גולסטאר מרוקו פרק 1 לצפייה ישירה לא תאמינו מה תראו

חשבתם שראיתם כבר הכל בעונות הקודמות?. האם עונת גולסטאר אולסטאר עשתה לכם חשק לעוד?. אז אתם עומדים לקבל מנה הגונה של הסדרה הכי אהובה בישראל. מה בכתבה?. גולסטאר מרוקו פרק 1 לצפייה ישירה לא תאמינו מה תראו.

לילה זיד אקטר גולסטאר מרוקו פרק 1 לצפייה ישירה 

אז, כאשר התחילה הסדרה לפני כעשור איש לא דמיין שהיא תגיע לעונה עשירית שהולכת לקבוע אמות מידה חדשה לכל מה שקשור לסדרות ישראליות מומלצות. מה עוד לא לקחנו בחשבון?. 3 עונות מעולות של גולסטאריות ושיר נושא ענק ששרה הזמרת מיה בוסקילה. אבל לקראת העונה החדשה הם ארזו את הפקלאות ונסעו לארץ מרתקת באפריקה. לא לשמורת טבע או פארק לאומי, אלא לארץ שרק בשנה שעברה חתמה אתנו על הסכם שלום. ברוכים הבאים למרוקו.

גולסטאר מרוקו פרק 1 לצפייה ישירה

גולסטאר מרוקו פרק 1 לצפייה ישירה

תביטו למסך יש עונה חדשה ונבחרת מנצחת

איך ניגשים לראות פרקים מלאים של עונת גולסטאר 2022?. אם אתם שואלים אותי גולשים יקרים אז באים עם הרבה מצב רוח טוב. מדובר במארג של החברה הישראלית המעודכנת. עם על מה שטוב בה, ועם האתגרים. הכדורגל כמובן שם, אבל הריי שעיקר ההתרחשות היא בין אנשים. אז בואו נגיד שלום לעצב ונקבל את 2023 עם סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה בהוט.

עוד באתר ברכות לשנה החדשה 2023 באנגלית ועברית וואטסאפ הורדה הדפסה חינם

יוצאים לדרך אינעל דינק

אז ככה כבר בווידאו של סוף העמוד אתם מקבלים הצצה לעונה החדשה. איפה רואים את הפרקים המלאים?. החל מה-15/12/2022. באיזה ימים?. ימי ראשון-רביעי ב-19:00

איפה משודרת העונה?. ב-HOT REAL, ב-HOT VOD וב-NEXT TV#גולסטאר #איילגולן #גולסטארמרוקו

לא יכול לדמיין את החיים שלי בלי אלירז

אחד הקטעים המרגשים שתראו בווידאו של גולסטר היא השיחה בין שלושת משתתפי הסדרה משפחת שדה. יושבים יחד הזמר הלאומי האהוב איל גולן, אלירז שדה וליאם גולן באמצע. אתם כבר יודעים שאיל הוא אבא שלו, ואלירז נשוי לאימא שלו. מי שכבר עבר איזו מערכת יחסים של פרק ב יודע כמה זה יכול להיות מסובך. אבל אנחנו למדנו כמה זה גם יכול להיות הצלחה, עם האנשים הנכונים. ומה אומר ליאם?. " אני לא יכול לדמיין את החיים שלי בלי אלירז, הוא באמת חלק מהחיים שלי". מרגש, כנה ומכל הלב.

צפו  בווידאו גולסטאר מרוקו פרק 1 לצפייה ישירה הוט פרקים מלאים