גולסטאר יוון פרק 6 צפו בווידאו כוכבים ברשתות ובמציאות

גולסטאר יוון פרק 6 צפו בווידאו כוכבים ברשתות ובמציאות

מה אתם עושים בימים ראשון עד רביעי בשעה שבע בערב?. כמו חצי מדינה שמחפשת מעט הומור ומפלט מרוח התקופה, אצלנו בבית צופים בסדרה שבכל עונה חדשה סוחפת את המדינה. מה בכתבה?. גולסטאר יוון פרק 6 צפו בווידאו כוכבים ברשתות ובמציאות. איפה רואים?. צפו בווידאו בסוף העמוד. 

ימים קשים יפים יפים גולסטאר יוון פרק 6 לצפייה ישירה בשידורי HOT 

העונה החדשה מחממת מנועים וכבר קלטה לשורותיה השבוע את כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג. לא לפני שנפרדה מהמודח הראשון דניאל יונה. 

ז'אנר הדוקו-ריאליטי צובר בשנים האחרונות תאוצה וסדרות כמו חתונה ממבט ראשון כובשות את המסכים. העונה הנבחרת מגיעה ליוון.  ומי יופיע לצד הכוכבים המוכרים והאהובים של הנבחרת אותה מאמן שייע פייגנבוים. העונה מצטרף גם גם איאן זירינג, המוכר מתפקידו כסטיב בברלי הילס 90210.

עוד באתר מענק לתושבי העוטף 2024 שיבה הסתגלות

אז מה מיוחד בליהוק?.  זו הפעם הראשונה בתולדות הסדרה ובתולדות הריאליטי הישראלי, שכוכב הוליוודי מגיע על מנת להיות חלק מהנבחרת של ״גולסטאר״.

מי משחק בגולסטאר 2024?.

המאמנים שייע פייגנבוים, אגדת כדורגל ישראלי,  וג׳ובאני רוסו, אלירז שדה, והבן המוכשר של אייל – ליאם גולן, רז זהבי, דניאל יונה, ג׳קי מנחם, יוני ארליך. 

על ההומור המקורי והמיוחד של גולסטאר יוון פרקים מלאים אחראי בין היתר חמימו. הכוכב שפגשנו בעונות של גולסטאר תאילנד, גולסטאר אולסטאר ברזיל, חוזר העונה ומספק, כמו שראינו בפרקים המלאים, בפנינות של הומור. 

הטניסאי אנדי רם, ליאור דיין, ירון ברלד ואלעד צפני. ולא נשכח את קובי סויסה. את מי?. את המותג KS קיי אס. 

כמה עוקבים יש לכוכבים של הסדרה? מככבים ברשתות החברתיות

חמימו שמתחזק את הפרופיל haimshuei באינסטרגם כבר צבר 35,400 עוקבים.
ליאם גולן שזו העונה השנייה שלו בנבחרת עם כמות מכובדת מאוד של 227,000 עוקבים בפרופיל liam__golan
ועכשיו לאחד ושכובש את הפייסבוק, האיש שהביא לנו את הביטוי שבורים שבורות, קיי אס. כמה עוקבים יש לו?. שימו לב 217,000 עוקבים אחר הפרופיל kobi_swisa1.

צפו בווידאו גולסטאר יוון פרק 6 הפרק המלא HOT 

הפרק לצפייה גולסטאר יוון ווידאו קטעים מצחיקים

הפרק לצפייה גולסטאר יוון ווידאו קטעים מצחיקים