ברכות אהבה או קיי קיופיד ולנטיין דיי 2021

ברכות אהבה או קיי קיופיד ולנטיין דיי 2021

משלוח מיוחד ליום האהבה: הגלויות שתמיד חלמת לשלוח באדיבות OkCupid שעצבו ברכות אהבה או קיי קיופיד ולנטיין דיי 2021.
יום האהבה המתקרב הוא יום מאתגר: מעבר לרכישת המתנה והפרחים הנלווים, יש את סוגיית כרטיס הברכה… אבל, באופן לא מפתיע, הם כולם שבלונים ולא ממש מייצגים את שלל האפיונים הדמוגרפיים וההעדפות המיניות האישיות.

אפליקציית ההיכרויות OkCupid שמאז ומתמיד הצהירה שהיא פונה לכל הקהילות ולכל סוגי הקשרים, החליטה לתקן את המעוות. בשיתוף פעולה עם אמנים מקהילות הלהטבא"ק, נוצרו כרטיסי ברכה חדשים שכוללים את מגוון סוגי היחסים.

דוגמיות מצורפות. האוסף המלא הניתן להורדה ולשימוש חופשי למשלוח כגיף או כסרטון – נמצא כאן: https://okcupid.com/valentinesday/

גיפים של ברכות להורדה חינם :

 

ולנטיין די הכירו את יו האהבה

מדי 14 בפברואר, אוהבים מרחבי העולם מחליפים שוקולדים, פרחים ומתנות מפוארות כדי לחגוג את היום הרומנטי ביותר בשנה: חג האהבה. אך בעוד שהחג הפופולרי הזה ידוע כיום כיום מלא בכרטיסי ברכה למי שאוהבים מתוקים ורעיונות לארוחת ערב רומנטית לשניים, האם ידעת שיש למעשה היסטוריה מרתקת – ודי חשוכה אי שם ברומא העתיקה.

ארז אתם לא רוצים להרגיש כמו אניטה וחואן, שזמנם עבר ויש להם סיפור על אהבה נכזבת ועל כמעט כמעט ביחד, יאללה תתחילו להכיר.

אודות OkCupid ישראל שירות לקוחות

כשבאים לבחור בן/בת זוג למפגש היכרות, צריך לקחת בחשבון באמת את מה שצריך. הוא אחד האתרים הפופלאריים בין אתרי הכרות חינם בישראל. הוא מאפשר הרשמה חינם וגם כתיבת הודעות וכמובן קבלת הודעות ממשתפים אחרים. ניתן להכיר באתר גרושות להיכרות פרק ב או הכרות למערכת יחסים רצינית.

OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שעושה זאת ושואלת עבורך את השאלות הנכונות.

כמו לכל אתר בינלאומי גם לאתר קיופיד יש שירות לקוחות המספק שירות לקוחות במספר מישורים:

רכישת מנוי לקיופיד

ביטול מנוי לאתר הכרות

תלונות על אנשים באתר

סיוע טכני לאפליקציות הכרות או לאתר

איך לנכיר באתר הכרות אוקיקיופיד

האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין סבני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.