אתגר הדיונון פרקים מלאים המשחק בעקבות משחקי הדיונון

אתגר הדיונון פרקים מלאים המשחק בעקבות משחקי הדיונון

עכשיו אל תוך עולם התוכן הדיסטופי של הסדרה הקוראנית המצליחה נכנסים 456 מתמודדים מכל רחבי העולם. מי עוד תהיה שם?. הבובה המפחידה מהמשחק דג מלוח. קבלו את את הסדרה שלא תרצו להחמיץ בנטפליקס ישראל – אתגר הדיונון פרקים מלאים המשחק בעקבות משחקי הדיונון. 

2023 הראליטי של נטפליקס עם הפרס הגדול בעולם אתגר הדיונון פרקים מלאים המשחק בעקבות משחקי הדיונון

מדובר בסדרה שוברת שיאים וזה עוד לפני ששודר הפרק הראשון שלה. אז שימו לב טוב מה מחכה לנו על המסך. גרסת הריאליטי של 'משחק דיונון' אינה עניין של חיים או מוות. אבל היא לא פחות מותחת ומקאברית. על מה העלילה?. 456 שחקנים יתחרו על פרס של 4.56 מיליון דולר. אז למה אנחנו מתרגשים?. כי מדובר בפרס הכספי הגדול ביותר של סדרת ראליטי בהיסטוריה של הטלוויזיה.

עוד באתר איך מבטלים מנוי באוקיי קיופיד שירות לקוחות

איך זוכים בפרס הגדול?. באמצעות סדרה של משחקים בהם צריך לנצח, כמו בסדרה המקורית. איך המתמודדים יעשו זאת?. כל שחקן יידחף לגבולותיו וייאלץ לשאול את עצמו עד כמה רחוק הוא ילך כדי לנצח, עם בריתות אופורטוניסטיות, אסטרטגיות גסות ובגידות. משהו אמר הישרדות?. 

אתגר הדיונון פרקים מלאים המשחק בעקבות משחקי הדיונון

אתגר הדיונון פרקים מלאים המשחק בעקבות משחקי הדיונון

הסודות הספוילרים והרשימה הסודית של המשתתפים מי הישראלי שמשתתף בסדרת הדיונון?.

למרות התפארות במאות שחקנים, אין לנו כרגע מידע על מי המתמודדים האלה ומאיפה הם. עם זאת, כשכספי הפרסים מחולקים בדולרים, אפשר אולי להניח שהסדרה תכלול מתמודדים מכל העולם. 

אנחנו עדיין לא יודעים מי ינחה את התוכנית או אם היא תכלול הופעה של הדמות המרושעת מהסדרה המקורית. זוכרים את דמות הנבל?. גילם אותו לי ביונג-הון בסדרת המקורית של נטפליקס. 

משחקי הדיונון עונה 2 משחק אמתי צפייה ישירה בנטפליקס

משחקי הדיונון עונה 2 משחק אמתי צפייה ישירה בנטפליקס

מתי יוצאת הסדרה?. איפה רואים את כל הפרקים?

אז ככה אנחנו לא יודעים עדיין אם בין כל המתמודדים מרחבי העולם יש אחד משלנו. מה זה אומר?. צפו למתחרים מכל העולם שאולי אחד מהם ישראלי. הצופים מישראל אוהבים להתחרות וידועים כמי שיכולים לזכות כמעט בכל תואר אפשרי. אז מה נשאר לנו לספר לכם לפני הווידאו המלא?. הסדרה תהיה זמינה בנטפליקס ישראל לצפייה ישירה החל מתאריך 22 בנובמבר 2023.

צפו בווידאו אתגר הדיונון פרקים מלאים לצפייה ישירה נטפליקס 2023