או קיי קיופיד בעברית איך לייקים בפרופיל

או קיי קיופיד בעברית איך לייקים בפרופיל

היא ללא ספק אפליקציית ההיכרויות המובילה בישראל. לצד שליש גן עדן אתר היכרויות לשומרי מסורת, היא מאפשרת לגולשים לבצע חיפוש ולאתר בני זוג פוטנציאליים לפי הגדרות והעדפות אישיות. או קיי קיופיד בעברית איך להכיר וכיצד לשלוח הודעות.

או קיי קיופיד בעברית איך לייקים בפרופיל

או קיי קיופיד בעברית איך לייקים בפרופיל

איך להכיר טבעונית באתר היכרות ולמי זה בכלל משנה?

אפליקציית ההיכרויות OkCupid מדווחת כי בחודשים האחרונים, הישראלים מגלים יותר ויותר פתיחות להיכרות עם בני ובנות זוג שמצהירים על היותם טבעונים או צמחונים  (Vegans or vegetarians) -91% מהגולשים בשנה האחרונה.

כמה עולה מנוי לקיופיד?.

התוכנית הבסיסית מגיעה ב-$44.99 לחודש אחד, 23.33$ לשלושה חודשים ו-14.99$ לשישה חודשים. תוכנית הפרימיום עולה 54.99 דולר לחודש אחד, 28.33 דולר לשלושה חודשים ו-22.49 דולר לשישה חודשים. אפשרויות החברות והמחירים של OkCupid מאוד תחרותיים.

עוד באתר קמפינג בצפון עם ילדים בוסתן בראשית בעין זיוון חופש גדול 2022

 

גולשות גולשים שפתוחים לפגישות עם צמחונים או טבעונים קיבלו יותר ׳לייקים׳ בפרופיל האישי שלהם 

מתחילת 2021 מאשר אלה שגילו התנגדות. עוד עולה מהניתוח כי לשישה מתוך 10 ישראלים לא משנה כלל מה בני/בנות הזוג אוכלים. 86% אף הצהירו כי הם פתוחים להיכרות עם אנשים שההעדפות שלהם באוכל שונות משמעותית משלהם. האם זה אומר שהגענו למצב חברתי של פתיחות כלפי האחר?. שאלה טובה. מה שבטוח שהכירות עם אדם עם עולמות תוכן שוניםן משלנו יכולים להוביל להיכרות למטרות רציניות או להיכרות לזוגיות רצינית לפרק ב.

איך לסנן גולשים לפי העדפות באפליקציית קיופיד בעברית

במהלך האפיון של המשתמשים באפליקציה משתמשת Ok Cupid בעבריתבסדרת שאלות התאמה כדי לסייע לצמחונים ולטבעונים למצוא בני ובנות זוג מתאימים. בין השאר הם נשאלים עד כמה חשוב שבן/בת הזוג יהיו צמחונים/טבעונים והאם יש נכונות לפגישה עם בין/בת זוג צמחונים או טבעונים.

קיופיד שירות לקוחות טלפון תמיכה טלפונית

לשם יצירת קשר עם מחלקת שירות מנויים באתר או קיי קיופיד יש להיכנס לאתר ולפנות לתמיכה טכנית או לפעול לפי ההנחיות.

מספר הטלפון של החברה הוא- support@okcupid.com

פעולות שניתן לבצע באתר קיופיד ללא עזרת שירות לקוחות

לסגור את חשבון מנוי באתר היכרויות חינם
כיצד לשלוח הודעה לגולשים אחרים
כיצד לבטל מנוי בתשלום
איך לראות מי אוהב אותך בקיופיד חינם או מנוי בתשלום
איך לשנות סיסמא באפליקציית הכרויות קיופיד ישראל בעברית

מדריך בעברית לאתר okcupid ישראל הכרויות Free Online Dating ללא תשלום דמי מנוי, צור קשר קיופיד טלפון ופרטים נוספים ליצירת היכרות רצינית לכל מטרה אתרי הכרויות חינם בעברית.