אוקיי קיופיד איך זה עובד אתר הכרות חינם

אוקיי קיופיד איך זה עובד אתר הכרות חינם

אתרי הכרות באינטרנט הפכו לפופולאריים מאד בשנים האחרונות. Okc הידוע בשם קיופיד הכרויות הוא אחד הנפוצים בין הישראלים בתחום אתרי הכרויות חינם בעברית .

רוצים להכיר ? תגדירו פרופיל ברור ומדויק אוקיי קיופיד איך זה עובד

תחילת כל הכרות באתר אינטרנט המאפשר הכרויות חינם ( בישראל פועל גם נפגשים וכמובן טינדר ) מתחיל בהגדרת פרופיל נכונה מדויקת וברורה. זה חשוב על מנת שתוכלו להיחשף בפני האנשים שמחפשים מטרת הכרות דומה לזו שלכם ולא תבזבזו זמן על שטויות .

אוקיי קיופיד איך זה עובד אתר הכרות חינם

אוקיי קיופיד איך זה עובד אתר הכרות חינם

OKC קופיד המלצות ליצירת כרטיס הכרות

השתמשו בשם הפרטי שלכם ולא בכינוי מופרך . ככל שתהיו קרובים יותר למציאות , כך יהיה לכם יותר קל לצאת מהעולם הוירטואלי ומעולם אתרי הדייטים בישראל

לאתר הכרות יש להעלות ולהציג תמונות ברורות ומכבדות של עצמכם. אף אחד באמת לא מעוניין לראות אתכם עושים לחיים עם האקסית . אז בואו נשאיר את חוסר הטאקט בחוץ ונתמקד ביופי שלכם

טווח גילאים באתר הכרות

לכל אחד ואחת יש הטעם שלו בבני הזוג שהוא היה רוצה להכיר. לכן אל תתביישו והגדירו את תחום הגילאים שבו אתם מעוניינים וכמובן את האזור הגאוגרפי. גם בתחבורה של היום קשה לנהל קשרים בין תל אביב לחיפה ולכן, אני באופן אישי , ממליץ להכיר אנשים מטווח גאוגרפי קרוב על מנת שלא יהיה מדובר רק בקשר וירטואלי .

אתרי הכרות חינם בעברית רשימה 

אתר נפגשים 

אחד האתרים הוותיקים והחביבים בישראל מאפשר הכרות חינם ומיון כרטיס הכרות לפי מין גיל ומקום מגורים . אתר חופשי לחלוטין ומאד סולידי נח מאד לשימוש . עונה על ההגדרה של אתר הכרויות בחינם וללא דמי מנוי

אפליקציית טינדר הכרות בעברית

כמעט הכל חינם אבל אתה יכול לכתוב רק למי שאהב גם אותך. מעת לעת צצות הצעות למנוי זהב שבו תראה את כל מי שעשה לך לייק ויש גם פרסומות . היתרון שבכל מקום בעולם ניתן להכיר על ידי טינדר וזה מאד עוזר בהכרות בחוץ לארץ. אפליקציה מעולה עם הכרויות חינם ללא דמי מנוי אבל עם כמות לייקים מוגבלת לכל יום. 

אתר הכרויות לאקדמאים אלפא 

רוצים להכיר בן או בת זוג שעברו באוניברסיטה?. למדו לימודים גבוהים ועוד עברו סינון מוקדם לאתר?. בדקתי את אתר אלפא, שלמתי דמי מנוי והייתי מאוד מרוצה מבנות הזוג שפגשתי שם. אומנם לאתר אין מסלול של אתר הכרויות חינמי בעברית, אבל יש שירות לקוחות וברגע שרציתי להפסיק מנוי לא הייתה בעיה. מומלץ כאתר הכרויות איכותי בעברית.