תור לדואר הזמנת תורים אונליין בקליק עכשיו באתר

תור לדואר הזמנת תורים אונליין בקליק עכשיו באתר

כמו מוסדות אחרים המעניקים שירותים פרונטליים בסניפים, גם לסניפי הדואר בישראל יש לזמן תורים מראש. בכתבה זו מדריך יישום הזמנות קביעת תור לדואר. תור לדואר הזמנת תורים אונליין בקליק עכשיו באתר. 

תורים אונליין בקליק עכשיו באתר תור לדואר הזמנת פגישה 

אז למה צריך להזמין תור מראש?. צפי העבודה מאפשר להעניק שירות טוב יותר, מונע המתנה אורכה ומיותרת ומאפשר לווסת את שירות הלקוחות בסניפים. אומנם חלק מהפעולות ניתן לבצע אונליין באתר הדואר, אולם ישנן פעולות שלא ניתן לבצע בערוץ דיגיטלי לרבות הפקדה ומשיכת כספים בסניפי בנק הדואר. אז מה עושים? 

עוד באתר חוסכים ומבלים ישראכרט הטבת קולנוע הוט רב חן סינמה סיטי ועוד קוד קופון

תור לדואר הזמנת תורים אונליין בקליק עכשיו באתר

תור לדואר הזמנת תורים אונליין בקליק עכשיו באתר

אפליקציה דואר ישראל בקליק לקבוע יום ושעה 

איך מוצאים סניף דואר? על מנת לבצע איתור סניפים וזימון תור בקליק, איתור יחידות דואר ומרכזי מסירה יש להקיש את שם היישוב בו נמצא הסניף.

במידה ובסניף יש להזמין מקום מראש יש ללחוץ על הקישור. אחרת לא תוכלו להזמין תור מראש.

איזו סיבה יש להזמין מקום מראש?

החל מתאריך 17/01/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171

כעת יש לבחור את סוג השירות הנדרש בסניף, לדוגמא, אשנב כל, לבחרו תאריך ושעה מהרשימה, וכן טלפון סלולרי באמצעותו יבוצע זיהוי בסניף.

מה עושים כאשר מגיעים לסניף? בהגיעך לסניף יש להקליד את מספר הטלפון בעמדת התורים. התור יישמר לך בטווח של 10 דקות מהשעה שנקבעה.

קדימה קחו אותי לאתר זימון תורים דואר ישראל הזמנת התור אורכת מספר שניות.

שעות פעילות סניפים 2022 שימו לב לשינויים 

על פי דיווח באתר YNET, בימים אלו מתבצע מימוש הסכם הבראה לדואר. איך זה משפיע על השירות שאנו נקבל?. יצומצמו שעות העבודה בחלק מהסניפים. אם עד עכשיו כאשר שאלנו עד מתי יש דואר התשובה הייתה שמונה בערב, הריי שעת צפוי שינוי הן בשעות פעילות של סניפי הדואר והן בימי העבודה.