רשימת הדחה ראשונה 2024 הצבעה באתר ההדחות

רשימת הדחה ראשונה 2024 הצבעה באתר ההדחות

המתנו בסבלנות וזה בהחלט לא היה קל. כמו על סיכות אז הנה קבלו אותם את רשימת הדחה ראשונה 2024 הצבעה באתר ההדחות. ומה אתם יכולים על מנת לשמור את הדייר שלכם בבית?. להצביע חינם לאח הגדול 2024. מי ברשימת המועמדים להדחה?.

רשימת הדחה מעודכנת סוף שבוע של הצבעות 01/08/2024 עד 03/08/2024 

מי מועמד להדחה?.  קבלו את רשימת המועמים להדחה. איציק עמרם די ג'יי שארפ דני צרבוננקו מיכל מושיוב עידן גלפר קרן אוזן שילה שלום. שימו לב ברשימה 4 דיירים חדשים. 

כניסה שנייה האם הדיירים החדשים ישרדו עד לגמר האח הגדול 2024?. 

שילה שלום האח הגדול 2024 פרסום ברשתות החברתיות. האם זה הדייר שנכנס לבית באמצע העונה?. שלום, מייצר נרות. רווק. לפי הפרסום של ערן סוויסה, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון הוא יהיה אחד משלושת הדיירים הנוספים שיכנסו הערב לבית. פרסום דומה היה לגבי דריק ג'וניור שארפ האח הגדול 2024 ספוילר. האם הבן של שחקן הכדורסל האהוב מהעבר ייכנס לבית האח?.

 

איך מצביעים באיזה אתר אפשר להצביע חינם האח הגדול

לאחר פרסום רשימת ההדחה הראשונה לעונה אנו רואים שיש לא פחות משמונה דיירים. חברים, אתם קולטים?. כמעט חצי בית מועמד להדחה. ממש תחנת רכבת ולא אחד הבתים החמים במדינה. אז תתקדמו  עכשיו אתר ההדחות ערוץ 13 מעבר להצבעה וגם אתם תוכלו להצביע ולהשפיע. כי ככה זה בחיים. מעריצי האח הגדול לא מצביעים רק בסקרים אלא על באמת והם אלו שקובעים.