קמפינג בצפון עם ילדים בוסתן בראשית בעין זיוון חופש גדול 2022

קמפינג בצפון עם ילדים בוסתן בראשית בעין זיוון חופש גדול 2023

אם בא לכם בילוי של כיף עם הילדים עם לינה בשטח ושלל אטרקציות, הרשו לנו להמליץ לכם על אחד המקומות היפים בישראל. מה עושים עם הילדים?. קבלו כתבה אודות – קמפינג בצפון עם ילדים בוסתן בראשית בעין זיוון חופש גדול 2023. 

 

קמפינג בצפון עם ילדים בוסתן בראשית בעין זיוון חופש גדול 2023

קמפינג בצפון עם ילדים בוסתן בראשית בעין זיוון חופש גדול 2023

אתר לינה בשטח עם הילדים קמפינג בצפון עם ילדים בוסתן בראשית בעין זיוון 

אם גם אתם נוסעים לטיול ומחפשים מקום אחד שבו יש שפע אטרקציות לכל המשפחה, אז הנה המלצה עבורכם.

אתר הקמפינג בבוסתן 'בראשית' משתרע על שטח על שטח של 20 דונם. ומה תוכלו לעשות במקום?.

ניתן להקים אוהל באופן עצמאי, בסמוך לשולחן פיקניק. ומה באשר לתנאים?. באתר תאי שירותים ומקלחות, שוקת לשטיפת פנים, מטבח מרכזי מאובזר, הכולל: מיקרוגל, מקררים ומקפיאים. רוצים לבשל? אין בעיה תוכלו להיעזר בפלטות חימום, מיחם חשמלי, כיורים לשטיפת כלים, עמדת מנגלים ועוד.

סוכות 2023 ברכות אטרקציות אירועים תאריכים

סוכות 2023 ברכות אטרקציות אירועים תאריכים

בואו לבקר בשוק האיכרים בצפון קיץ 2023

תיירות עין זיוון מזמינה לשוק האיכרים, 'ע"ז-איז מרקט', שיתקיים ברחבת כפר הנופש עין זיוון, בכל יום שישי לאורך חודש יוני בתאריכים- 2, 9, 16, 23, 30, ובחודש יולי- יתקיים פעם בשבועיים, בין השעות 09:00-14:00, באווירה שמחה לצלילי מוזיקה, בר קוקטיילים חדש, פוד-טראקים, תוצרת חקלאית טרייה ישירות מהחקלאי, מטעמים מקומיים לארוחת שישי ועוד.

בין דוכני השוק: מאפים וחלות טריות, לחמי מחמצת, 'meat truck' נתחי בשר מעושנים במקום, ונתחי בשר שלמים לארוחת שישי, פודטראק 'פיצה דה קוואליטה'- מגוון רחב של פסטות ופיצות מבצק איטלקי משובח, דים סאם, עלי גפן ממולאים ותבשילים דרוזים, מטעמי פלאפל של 'החומוסייה', מלבי של 'מלביהו', תוצרת חקלאית מובחרת וטרייה ישירות מהחקלאי, יינות, דבש טבעי, שמן זית, גבינות משובחות ועוד. ניתן לנוח ולהצטנן בדוכן הגלידה ובבר קוקטיילים צוננים, ומיצים טבעיים. בנוסף, בשוק מגון שתילים עונתיים ודוכני אופנה- 'שיק בשוק'- בגדי וינטג' ופרטי אופנה, תכשיטים, כובעים, דוכני עבודות יד של אמנים מקומיים, מוצרי קוסמטיקה, ועוד.

 

אטרקציות בצפון שהן הרבה יותר מסתם עוד מקום לינה בשטח 

אם בחרתם לבלות בקמפינג עין זיוון, תוכלו ליהנות משלל האטרקציות במקום.

קטיף עצמי של פירות העונה  מנוחה בין עצי הפרי ברחבי הבוסתן.  פינות חמד עם ערסלים. 

טיול מודרך באופניים חשמליים עם אופניים מותאמים להורים ולילדים. היכן מטיילים?. ב'שביל אלי כהן" סמוך לבוסתן וכן טיול במיני טרקטורון חשמלי. פארק חבלים, פארק חי, סדנאות יצירה, טיול עצמאי ברחבי הבוסתן ועוד.

מחירים של קמפינג בצפון כניסה לאתרים הנחות ומבצעים הזמנת מקום

עלות הקמת אוהל פרטי בקמפינג בוסתן 'בראשית' עין זיוון- 85 שח לאדם ללילה. השכרת מזרן- 20 שח. הקמת אוהל קולמן, מזרנים ואיש תפעול: 450 ₪ למשפחה ללילה. בהחלט משתלם לבילוי משפחתי בחופש גדול 2022 ובהתחשב בשלל האטרקציות במקום, מבחינתי בהחלט משתלם. 

איך מזמינים מקום בקמפינג עין זיוון. אתם יכולים להתקשר לטלפון  050-9001070, 04-6993612/0 או לבקר באתר. 

מסלולים עם מים בצפון לאן כדאי לטייל ? 

כאשר אני נוסע לצפון עם הילדים ברור לנו שהטיול כולל גם שכשוך באחד מאתרי הנחלים של רמת הגולן. אז את שמורת דן כולנו מכירים. איזה מקומות נוספות ונגישים מחכים לנו עם מים צוננים?. 

פארק הירדן – חצי יום של טיול בין אמות המים, בריכות והמון כיף. 

עין תינה . את האתר גיליתי כאשר הייתי חייל נח"ל באחד מקיבוצי האזור. קראנו לו אז הג'קוזי של הטבע. מאז הוא הפך למקום עלייה לרגל. לכו גם אתם. 

שמורת הטבע מג’רסה – ללכת המים ובתוך המים. רגע מי פה מצטרף?. נחיל דגיגים מטייל אותנו. ברוכים הבאים. 

נחל גילבון  מסלול מעגלי עם בצפון מומלץ לטיולי משפחות – קרוב לעיר קצרין במרכז הגולן. רמת קושי בינונית. שימו לב! הרחצה באחריות המתרחצים בלבד

בריכת אניעם מעיין ברמת הגולן – אם חלמתם להגיע לבריכת מים שקטה זה המקום.  מקור המים בבריכה הם מי גשמים ושלגים שהפשירו במעלה הרמה. לכן הם קרים מאד. לא רחוק מקצרין והכי קל להגיע באמצעות WAZE.