צעדת ירושלים סוכות 2024 תאריך מסלול ומידע לצועדים

צעדת ירושלים סוכות 2024 תאריך מסלול ומידע לצועדים קדימה בתקווה

מה אתם עושים בחול המועד הקרוב?. בעיר הבירה של ישראל מחכים לכם לא מעט אירועים. ם אתם מיטיבי לכת או רוצים לפסוע ברחובות העיר, מחכה לכם אירוע מיוחד וססגוני. מה עושים בסוכות?. קבלו את צעדת ירושלים סוכות 2024 תאריך מסלול ומידע לצועדים קדימה בתקווה. איך נרשמים?. הפניה לרישום ומטה הצעדה בסוף הכתבה.

הולכים ברגל בחול המועד  צעדת ירושלים סוכות 2024 תאריך מסלול ומידע לצועדים קדימה בתקווה

להלן כל הפרטים אודות האירוע. מה בתכנית?. צעדת ירושלים ה-69 תתקיים בחול המועד סוכות. באיזה תאריך?.  יום שני 21.10.24. תחת הכותרת – "ישראל צועדת יחד".

צעדת ירושלים סוכות 2024 תאריך מסלול ומידע לצועדים

צעדת ירושלים סוכות 2024 תאריך מסלול ומידע לצועדים

מתי מתחילה הצעדה בירושלים?. איזה מסלולים מוצעים לצועדים?.

צעדות הבוקר יחלו בשעה 7:00 ויתקיימו ב-3 מסלולים בטבע למיטיבי לכת וגם למשפחות. בצעדות השונות יצעדו גם קהילות רבות, תושבי העיר ולוחמי החטיבה הירושלמית ובני משפחותיהם. לאורך המסלול יוצבו הרכבים מוסיקליים ונקודות פעילות שונות ברוח התקופה. איפה נרשמים לצעדה?. ראו הפניה בהמשך העמוד.

במה שונה הצעדה השנה משנים קודמות?.

השנה, לאחר כ 13 חודשים של תקופה מאתגרת, הצעדה בירושלים מסמלת יותר מתמיד את כוחה של הקהילה להתאחד ולהתחזק מול אתגרים, ולשלב בין כבוד לעבר ותקווה לעתיד. הצועדים מוזמנים להתאחד, לזכור את אלה שאיבדנו, ובו-זמנית לצעוד קדימה בנחישות ואופטימיות. הצעדה בעת הזו מייצגת יותר מכל את ניצחון הרוח וחוסנה של ירושלים ואת האמונה בעתיד מלא תקווה ושלום.

הפנינג בסיום בואו לחגוג בגן סאקר

בסיום צעדות הבוקר ייפתח בגן סאקר מתחם פעילויות, שכולו כחול-לבן בצבעיו ובתכניו. המתחם יפעל בין השעות 10:00-16:00 ויהיה פתוח לכל המשפחה ללא תשלום. אחרי השעה 16:00 מוזמנים כולם להצטרף לפעילויות ללא תשלום בסוכת ראש העיר בכיכר ספרא.

כולנו צועדים ביחד בירושלים חול המועד סוכות 2024

כולנו צועדים ביחד בירושלים חול המועד סוכות 2024

מה מחכה לכם בהפנינג הסיום?. חגיגה ירושלמית לכל המשפחה

הפעילות במתחם תותאם לרוח התקופה, לצד הרצון ליצור חוויות משותפות וזיכרונות חיוביים לדור הצעיר, ויתקיימו בו, בין היתר, שני מופעי אמנים מרכזיים, להקות מחול וזמר, התעמלות ואקרובטיקה, לצד מתחם ילדים, פארק מתנפחים, מופעי ילדים, סדנאות יצירה ועוד. כן יופיעו במתחם 30 רקדניות מבית הספר של לילך פרידמן לריקוד – בריקוד זוכה הפרסים הבינלאומיים שהוקדש לנרצחי ה -NOVA, ביניהן גם בוגרות ביה"ס.

מתחם כחול לבן בגן סאקר

מתחם כחול לבן בגן סאקר

בחורים טובים סרט ישראלי צפו בווידאו קומדיית השידוכים

תאריכי חול המועד סוכות מתי מסתיימים החגים וחוזרים לשגרה?

16/11/2024 רביעי ערב חג סוכות 2024
23/11/2024 רביעי הושענא רבה
24/11/2024 חמישי שמחת תורה 2024 שנת תשפ"ה
25/11/2024 שישי חוזרים ללמוד במערכת החינוך ברוכה הבאה אחרי החגים

הרשמה למשתתפים בצעדות הבוקר המעוניינים במדליה בקישור: