מופעי סליחות ירושלים 2024 לוח אירועים אלול תשרי האירועים המרגשים

מופעי סליחות ירושלים 2024 לוח אירועים אלול תשרי האירועים המרגשים

עם בא חודש אלול ועשרת ימי תשובה נערכים בירושלים אירועים ומופעים הנמשכים עד יום הכיפורים בסימן סליחות ואחדות העם. מה בכתבה?. מופעי סליחות ירושלים 2024 לוח אירועים אלול תשרי האירועים המרגשים. היכן מתקיימים המופעים בעיר, רשימת הזמרים והאמנים עד למופע הסיום בכיכר ספרא. בסוף העמוד הפניה מרוכזת לעמודי המופעים ואתם מוזמנים לקחת חלק, להצטרף לשירה ולתפילה באווירה הקסומה של ירושלים.

 

לוח אירועים מופעי סליחות ירושלים 2024

השנה עיריית ירושלים, כבשנים קודמות יזמה שלל אירועים, סיורים ומופעים. תוכלו להצטרף למופעי הפיוטים בהיכל התרבות בעיר, תזמורת חיבה תעלה מופע מיוחד עם הזמר אלי לוזון והחזן יחיאל נהרי וכמובן מופע הסליחות המרכזי עם ישי ריבו. 

 

עת שערי רצון  מתימן ועד ספרד בניגונים ופיוטים 12/09/2024 היכל התרבות "בית העם" בהשתתפות ליאור אלמליח מופע מרכזי של ימי עת שערי רצון 2024 ניגונים של תקווה המתקיים בירושלים.

המופע בסימן של אחדות ישראל, עם מסע מוזיקלי בין הפיוטים של העדות השונות, בהשתתפות: ליאור אלמליח, יצחק מאיר, סגיב כהן, חיים חג׳בי, מתי סרי, המנהל המוזיקלי גלעד חזן והרכב מוזיקאים מעולים המנגנים בעוד, כינור, קאנון, קמנצ׳ה, קונטרבס, כלי הקשה, וקלידים.

בין הפיוטים במופע: יה שמע אביונך, אדיר ונאור, אחות קטנה, אוחילה לאל, הנשמה לך, אבינו מלכנו, דורשיך, שער הרחמים, לך אלי תשוקתי, אשאל אלוהי, אודה לך, סעי יונה, איילת חן, הנחיה: מתי סרי, ניהול מוזיקלי: גלעד חזן

 

תזמורת חיבה במופע סליחות עם הזמר אלי לוזון והחזן יחיאל נהרי מרכז תרבות חיבה היכל התרבות "בית העם" 18/09/2024

מרכז תרבות חיבה גאה להציג ערב מיוחד של תפילות ושירים במופע סליחות יוצא דופן בהיכל התרבות בית העם ירושלים.

מופע סליחות מרגש עם גדולי הזמר והחזנות אלי לוזון ויחיאל נהרי בליווי תזמורת חיבה.
חוויה רוחנית ומוזיקלית בלתי נשכחת בלב ירושלים – מופע סליחות 2024.
מסע מוזיקלי מרומם ונוגע ללב עם שני ענקי הזמר והחזנות, אלי לוזון ויחיאל נהרי, בליווי תזמורת חיבה המרשימה, לקראת ימי הסליחות של שנת תשפ"ה. משך המופע: כשעתיים, כולל הפסקה

 

יחיאל נהרי. צילום משה חדד

יחיאל נהרי. צילום משה חדד

נכספה תזמורת הנשים 'זמורה' מהקונסרבטוריון החרדי 'רון שולמית' במופע אמנותי לימי הרחמים והסליחות 23/09/2024היכל התרבות בית העם 

מופע ייחודי בו לוקחות חלק 22 נגניות כלי קשת בניצוח ברכה בדיל ובהפקת שושי ברונר יבצעו מוזיקה יהודית שורשית. מי שר במופע?.  הזמרת אליסיה פררו תתארח עם להיטים כמו "כל נדרי" ו"אברהם אבינו". הקונצרט משלב צלילי מזרח ומערב ומיועד לנשים.

 

שולי רנד  תשליך מופע מיוחד חודש אלול היכל הפיס, פסגת זאב 26/09/2024

אחד מהיוצרים האהובים בישראל הוא הזמר שולי רנד. הוא לא רק מפליא לשיר אלא גם שחקן ו"סטורי טלר" מוכר ורב הבעה. במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן ובמקום.

לצד קבוצת נגנים שמלווה אותו על הבמה.הוא טווה חוטים בין הסיפור לשירים, רק שהשירים הפעם ברובם אינם שלו. 'משיח' של שלום חנוך, 'עד העונג הבא' של המכשפות, 'כאבי גדילה' של אביב גדג', 'ניצוצות' של פורטיסחרוף ועוד. השירים בעיבודים חדשים שמקרבים אותם אליו והם מתכתבים עם הסיפור האישי שלו שמשולב כמובן גם עם להיטיו הגדולים 'אייכה', 'בין קודש לחול' ועוד.

 

מופע סליחות ראשונות עם יצחק מאיר וחברים 28/09/2024 בנייני האומה

ניגוני הכנה וסליחות. מופע סליחות ראשונות עם בעל התפילה יצחק מאיר בליווי כלי נגינה. במעמד ראש עיריית ירושלים משה ליאון. נהפוך יחדיו את בניני האומה להיכל תפילה ענק, בחוויה משמעותית של פעם בשנה.
שימו לב ללוח הזמנים של המופע  22:30 – כניסת קהל, 23:30 – ניגוני הכנה והתכנסות, 24:00 – סליחות
כמה עולה כניסה?.  50 ₪, 40 ₪ למחזיק כרטיס "ירושלמי"
 

ישי ריבו, היכל פיס ארנה, אלול 30/09/2024 לפני ראש השנה החדשה פיס ארנה ירושלים 

זה כבר הפך למסורת. אחת לשנה מתקיים מופע מרכזי בעיר הבירה של ישראל. השנה המופע יערך בסמוך לראש השנה העברית הראשונה. אם טרם בקרתם בהופעה של הזמר ישי ריבו, זה הזמן לחוויה מוזיקלית רוחנית. והוא לא יהיה לבד על הבמה. מי יופיע אתו?. אורח מיוחד -עקיבא, סיבוב הופעות "אלול" המסורתי חוזר. 

 

סליחות אחרונות אדון הסליחות.  מופע הסליחות המסורתי בכיכר ספרא, מאסטרו תום כהן ותזמורת ירושלים מזרח ומערב

מאסטרו תום כהן ותזמורת ירושלים מזרח ומערב. מי עוד יתארח?. ששון שאולוב, יובל דיין, אורית עטר ויגל הרוש.
איפה: כיכר ספרא
מתי: 10.10, 20:30
מחיר: 40-55 ₪
כרטיסים: מופע "אדון הסליחות" 

למעבר למידע נוסף הזמנת מקום ועדכונים