הסוכנות לעסקים קטנים מענקים משרד הכלכלה

הסוכנות לעסקים קטנים מענקים משרד הכלכלה

המיתון הכלכלי 2023 בישראל מוצא את העסקים הקטנים והעצמאים עם צורך דחוף בסיוע מענקים הטבות וליווי כלכלי לצד כניסה לתחום מכירות באינטרנט. כתבה מיוחדת על ההטבות המענקים והכלים של הסוכנות לעסקים קטנים מענקים משרד הכלכלה במשרד הכלכלה. עוד בכתבה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה רשימת הטבות לעצמאים ועסקים להתמודדות עם המשבר הכלכלי חרבות ברזל הגשת בקשה למענקים וסיוע 2023-2024. תוקף ההטבות לפי תנאי המשרד. 

 

עוזרים לעסקים מענקים וסיוע חרבות ברזל

באתר הרשות ניתן למצוא שלושה אפיקי סיוע עיקריים לטובת בעלי העסקים ברחבי הארץ ובקו העימות. 

 נזק עקיף  פיצויים לעסקים. מה מקבלים?.  פירוט כל סוגי הפיצויים לעסקים בגין נזק עקיף והפסדים לעסקים באזורי לחימה ובכל רחבי הארץ. 

פיצויים לעסקים בגין נזק ישיר – פיצויים לעסקים באזורי לחימה בגין נזק פיזי באמצעות הקרן לפיצויים לעסקים בחירום

 הדרכה על פיצויים וכלים לעסקים בחירום. מה כולל?. מפגשי הדרכה מקוונים בזום, ללא עלות, להיכרות עם תוכניות הסיוע החדשות לעסקים

מאז תחילת המלחמה נתנו יועצי מעוף – גופי השטח של הסוכנות לעסקים – ייעוץ והדרכות ליותר מ- 14,000 עסקים, במפגש ישיר במלונות, בסניפי השטח ברחבי הארץ במוקד הטלפוני הפועל 24/7 בטלפון: 6150*.

 

עוד באתר כרטיס עובד 2024 להדפסה אתר טפסים של רשות המיסים

הסוכנות לעסקים קטנים מענקים משרד הכלכלה

הסוכנות לעסקים קטנים מענקים משרד הכלכלה

תשתית אינטרנט בסיב אופטי

תשתית אינטרנט חזקה ויציבה היא תנאי להצלחה של עסקים חדשים ויכולתם לגייס לקוחות חדשים או לבצע מכירות באתר אינטרנט. כיום ניתן להתקין תשתית וספק של אינטרנט לעסק על גבי הסיב האופטי שיכול להגיע למהירות של 1.1 גיגה ללא תלות בתשתית בזק. משרד הכלכלה מציע לעסקים קטנים  לשדרג את תשתית האינטרנט למהירה, איכותית ואמינה לשימוש מקצועי בעסק או בבית וליהנות ממימון של עד 1,000 שקל.  תהליך הגשת הבקשה וקבלת המימון
התהליך כולל 3 שלבים: מילוי טופס רישום, הגשת דרישת תשלום, בדיקת הבקשה והעברת תשלום.

הטמעת סליקה בתקן EMV

כל בעל עסק ועצמאי יודע שגביית תשלום ותזרים מזומנים הם קריטיים להצלחת העסק. מעבר להיבטים של ניהול חשבון . כיום ניתן לבצע סליקה מאובטחת בתקן EMV גם לעסקים קטנים ובינוניים ולעלות כיתה בתחום תזרים ההכנסות. המשרד מציע מימון של עד 80% מהעלות.

תקן EMV  נחשב לחדשני וזה שנפוץ ברחבי העולם ומאפשר ביצוע תשלומים ללא מגע באמצעות הטלפון הסלולרי ואפליקציות תשלום מתקדמות.

 

קרן דרומה – צפונה לעסקים הלוואות ליצרנים

קרן דרומה – צפונה לעסקים, מיועדת לסייע לעסקים יצרניים ולמפעלים באזור הצפון והדרום באמצעות הלוואה של עד 2 מיליון ₪.

מוקד פניות ארצי:​ 1-700-509-010  טל': 1-700-509-010, 08-6279642​

מיקרופיננס קרן הלוואות זעירות

קרן הלוואות זעירות מיקרופיננס מסייעת בהקמה ופיתוח של עסקים זעירים המתקשים בגיוס אשראי. לא כל עסק קטן נזקק להלוואות בקנה מידה רחב ולפעמים כמה עשרות אלפי שקלים של מימון ביניים יספיקו לנו לעבור את תקופת המשבר ולטפל בתזרים הפיננסי מול הבנק. מתן הלוואה ע"י בנק הפועלים. גורם מנהל – קורת, עמותה לפיתוח כלכלי.

עוגן – קרן להלוואות לעסקים קטנים ובינוניים

בנוסף למתן הלוואות ללא ריבית לאנשים פרטיים הקרן , באמצעות משרד הכלכלה.

 האם יש קשר להלוואות בערבות מדינה?. לא. ניתן ליצור קשר עם הקרן בטלפון טלפון: 02-5300777, 02-5300779 או באמצעות דואר אלקטרוני  asakim@ogen.org​