אירועים חופש גדול 2022 פסטיבלים כניסה חינם אטרקציות

אירועים חופש גדול 2022 פסטיבלים כניסה חינם אטרקציות

הכל אני יכול בחופש הגדול אומרת הכל. השנה ייערכו במהלך חודשי החופשה עשרות אירועים, סיורים מסיבות ופסטיבלים לבני הנוער. צוות האתר ליקט עבורכם סדרת אירועי קיץ שלא תרצו להחמיץ. אירועים חופש גדול 2022 פסטיבלים כניסה חינם אטרקציות. צאו לבלות, הקפידו על הנחיות הבטיחות וחיזרו בשלום.  

"<yoastmark

פותחים את הקיץ פסטיבל פסלים חיים רחובות אירועים חופש גדול 2022 כניסה חינם 

את האירוע הזה לא תרצו להחמיץ. בכל שנה מתקבצים ברחוב יעקב ברחובות עשרות אמנים מכל העולם ויחד עם שלל אטרקציות. מה קורה ברחובות?. פסטיבל פסלים חיים ממש כמו בחו"ל. הביאו אתכם מצב רוח טוב ואל תתבלבלו. הפסלים מתעוררים לחיים: פסטיבל רחובות הבינלאומי ה-11 לפסלים חיים. מתי זה קורה ? 7-5 ביולי 2022, בין השעות 22:00-18:00, ברח' יעקב, הכניסה חופשית. פעילות חינם בחופש הגדול השנה. מומלץ בילוי משפחתי. 

עוד באתר

בואו לנגב לפסטיבל לילות יולי 2022 פעילויות מומלצות 

הקיץ כבר והחום עולה אז זה בדיוק הזמן להגיע ליישובי הנגב הצפוני. למה דווקא לנגב? שם ממתינות לכם מגוון פעילויות ליליות מיוחדות סדנאות, סיורים, אירועים, לינה ועוד שלל אטרקציות לכל המשפחה. הפעילויות יתקיימו בתאריכים 29.6-1.7, 6-8.7, 13-15.7. באירועים יתקיימו שפע של פעילויות ואני אמליץ לכם על שתיים מיוחדות. למה? כי זו פעילות המשלבת טיול בטבע במיוחד של ארצנו ובאזור הקרוב לליבי. 

טיול לילי לאור פנסים במבוך מרים שבניר משה

 

רוצים למצוא את דרככם במבוך לפי חוש הריח?.מבוך מרים המלצה לבילוי משפחתי בחופש הגדול בדרום 

הכירו את מבוך מרים. היכן?. בשביל התבלינים והבשמים במושב ניר משה מזמין אתכם לחוויה חושית ייחודית – סיור ריחות וטעמים לאור פנסים. מומלץ להביא מרשמלו על שיפודים מחירים 32 ₪ ליחיד מגיל 4 27 ₪ לאזרח וותיק, חייל, סטודנט, נכה. הסיורים יערכו  בימי רביעי-חמישי בתאריכים  6.7 , 7.7 , 13.7 , 14.7. שעת התחלת הפעילות – 19:30, בהרשמה מראש. טלפון לפרטים נוספים 077-7295715

גן לאומי פארק הבשור (אשכול) לילה של כוכבים ועקרבים בפארק אשכול

זה קורה בימי חמישי וששי בחודש ביולי 2022 בתאריכים 30.6-1.7, 7-8, 14-15. 

מה עושים? יוצאים לסיור נצא אל החלקים החשוכים של הפארק עם פנסי אולטרא סגול, נמצא את חיות הלילה – ונסקור את גרמי השמיים בסיוע קרן לייזר. הסיורים יצאו בשעות 20:15 ו-21:15 עד 25 איש בסיור, הרשמה במקום. ניתן להמשיך את הבוקר בשכשוכיות הקרירות של פארק אשכול.

 

פסטיבל כדורים פורחים ישראלי 2022 האטרקציה של הקיץ בדרום 

ערב הפתיחה יום חמישי  11.8.22:
ערב קסום שכולו קצב אור ואש לאחר השקיעה, כשהערב ירד, יתמלא מתחם האירוע בלהטוטי אש מדהימים, תהלוכה של קרקס אור, דמויות לד עתידניות, מופעי אורות ומיצגים של אור אש ולייזר עוצרי נשימה.

יום שישי 12.8.22 מטס מרהיב של כדורים פורחים ומופעי אקרובטיקה אווירית. 

למה כדאי לקום מוקדם? כי החל משעה 5:00 בבוקר: פתיחת שערים ודוכני מזון במתחם הפסטיבל. עם עלות השחר חוזרים למתחם כדי לצפות בניפוח הכדורים ובהתארגנות הצוותים להמראה.

פסטיבל אשדודאנס 2022 בואו לעיר הנמל לארבעה ימים של מופעים וכיף 

ארבעה ימים בחודש יולי נגיש לכם תכנית אמנותית שחוגגת את הפורקן המופלא של הנפש – הריקוד. מאות רקדנים, מוסיקאים ואמנים יעלו הפקות מקור מרתקות, מופעי מחווה לענקי המוסיקה והרקדות ענק שיזיזו לכם את הלב והרגליים. הצטרפו אלינו לחגיגה ענקית של צליל ותנועה ובואו לרקוד את הפולקלור הישראלי והמחול העממי הנפלא של כולנו. מי מופיע בפסטיבל של אשדוד? הנה רשימה חלקית הכוללת את עילי בוטנר וילדי החוץ, דיאלנא – מופע נעילה, מופע מחווה ליגאל בשן. 

רוצים כניסה חינם לאירועים בחופש? . הפסטיבל כולל גם מופע להקות מחול מכל הארץ הכניסה חופשית, כפוף להרשמה.

עוד באתר אטרקציות גנים לאומיים סוכות 2023 מה יש לעשות? מדריך לחג

 

איפה יש מסלולים עם מים בצפון? לאן כשאי לטייל ליד הכינרת? 

פארק הירדן – חצי יום של טיול בין אמות המים, בריכות והמון כיף.

עין תינה .  הג'קוזי של הטבע. 

שמורת הטבע מג’רסה – ללכת המים ובתוך המים. רגע מי פה מצטרף?. נחיל דגיגים מטייל אותנו. ברוכים הבאים.

נחל גילבון מסלול מעגלי עם בצפון מומלץ לטיולי משפחות 

בריכת אניעם מעיין ברמת הגולן – מקור המים בבריכה הם מי גשמים ושלגים שהפשירו במעלה הרמה. לכן הם קרים מאד. לא רחוק מקצרין והכי קל להגיע באמצעות WAZE.

 

היום כבר לא צריך להפוך את הרשת על מנת לקבל מידע אודות איפה יש פעילויות לילדים בחינם בחופש הגדול. מידע שוטף שמלקט עבורכם צוות האתר בנושא אטרקציות חופש גדול 2022. אז מה עושים בעיר שלי היום?. תוכלו לקבל מידע בחוברת אירועי הקיץ של העירייה או המועצה במקום בו אתם גרים. מחפשים קופונים או הטבות 1+1 בכרטסי אשראי?. בכתבות באתר תוכלו למצוא שפע של פעילויות כולל קוד קופון כרטסי שני לסרט חינם.