פריפריה אימפריה פרק 10 מורנה מורגנה החלום והמציאות צפו בווידאו

פריפריה אימפריה פרק 10 מורנה מורגנה החלום והמציאות

כבר הרבה מאד זמן שישראל מחכה לסדרה שתראה מה באמת קורה מחוץ לגבולות העיר הגדולה. אני כצופה של סדרות וסרטים, גם אני חיכיתי. ולפעמים כמו באגדות, חלומות מתגשמים. פריפריה אימפריה פרק 10 לצפייה ישירה

פריפריה אימפריה פרק 10

פריפריה אימפריה פרק 10

זה קורה באמת הגבינה זזה דרומה פריפריה אימפריה פרק 10 לצפייה ישירה 

ציר הזמן להגדרת הצלחה בישראל מתחלק מעכשיו לשניים. חלוקה ברורה. עד תחילת שידור הפרקים של פריפריה אימפריה ואחריהם. עד לתחילת הסדרה, חותמת של הצלחה תרבותית הייתה כתבה באחד המוספים של סוף שבוע, ביקוש בהשקות המונופוניות של תל אביב או איזה ביקור של סלב מנוכר בעיר שלך, אי שם בדרום העמוק של ישראל. אבל המציאות לקחה פניה חדשה.

עוד באתר – ביטול קנסות חניה ומשטרה

מורנה ומורגנה כבר לא חלום 

שתי המילים שמרכיבות את הכותרת מספרות, מבחינתי את הכל. מורנה היא שם בדוי ומורגנה היא חיזיון שווא. שני אלמנטים שלא תוכלו לאתר בתוך הנרטיב של הסדרה הכי טובה על המסך בימים אלו. כבר לא מדובר על אדם בעל רעיון שהגיע מהדרום ומימש אותו בגדול בתל אביב המנוכרת. היא מציגה אנשים אמתיים, שכל אחד יכול לפגוש בשוק ברמלה או בחוצות אשדוד. אם ניקח בחשבון שאשקלון הייתה אימפריית טקסטיל לפני קום המדינה, אז בכלל נסגר מעגל. 

כל זה אינו סתם תוצאה של המשרד להמצאת סיפורים. זה קורה ועל באמת. וזו הגדולה של הסדרה פריפריה ב yes. ישראלים שורשיים, כמוך וכמוני שעזו לחלום. ואם מדובר באופנה אז כולנו יודעים ש fashion is passion.

התשוקה לעשייה היא שניה רק לתשוקה להצלחה. לצד הכישרון, משתתפי הסדרה מתגלים כאושיות חברתיות, לא רק ברשתות, עם אמירה חברתית חדה ונוקבת. אמתית ולעיתים כואבת. אבל נכונה. 

מאשקלון לאשדוד עובר קו ישר אחד ושנות דור לתל אביב 

ויש גם כאב. על המדינה שלנו. זו שלא השכילה במשך עשרות שנים ליצור גשר על פני כביש שחור אחד וישר. פחות מ- 60 קילומטרים בין אשקלון לתל אביב, ועדיין שנות דור מפרידות בין שתי ערים. מעניין מה היה אומר על זה צ'ארלס דיקנס. 

צפו בווידאו לקראת שידור yes פרק 10 פריפריה אימפריה 

סרטים חדשים מומלצים בבתי הקולנוע בימים אלו

סוניק הסרט 2Sonic The Hedgehog 2
הקיפוד האהוב ביותר בעולם חוזר להרפתקה משודרגת ב'סוניק הסרט 2'. לאחר שסוניק התמקם בגרין הילס, הוא צמא להוכיח שיש לו את מה שדרוש בשביל להיות גיבור אמיתי. המבחן שלו מגיע כאשר ד"ר רובוטניק חוזר, הפעם עם שותף חדש בשם נאקלס, בחיפוש אחר אבן איזמרגד שבכוחה להשמיד עולמות. סוניק חובר אל שותף משלו, טיילז, ויחד הם יוצאים למסע חובק עולם לאיתור האזמרגד לפני שהוא נופל לידיים הלא נכונות.