סיירת מטכל מה קרה בשבי? צפו בווידאו הלוחמים מספרים

סיירת מטכל מה קרה בשבי?. צפו בווידאו הלוחמים מספרים סדרה חדש ערוץ 8 לצפייה ישירה 

זו הולכת להיות אחת הסדרות הטובות של 2023. אולי כי בזיכרון שלי היא מתקשרת לסדרות קודמות על השב"כ והמוסד. מה בכתבה?. סיירת מטכל מה קרה בשבי?. צפו בווידאו הלוחמים מספרים מה מתרחש באימון שנקרא סדרת השבי.

נפתלי בנט מספר סיירת מטכל מה קרה בשבי?.  פרקים מלאים ערוץ 8

סיירת מטכ"ל היא לא רק יחידת העילית של צה"ל ואחת מיחידות הקומנדו הטובות בעולם: אין בעולם המערבי דוגמא נוספת לגוף צבאי זעיר כל-כך יחסית שהצמיח מתוכו אליטה של מדינה. שלושה מתוך ששת ראשי הממשלה האחרונים בישראל שירתו ביחידה.

ומה קורה לאחר השירות?. כל הצמרת הביטחונית הנוכחית שלה: ראש המוסד, ראש השב"כ והרמטכ"ל המיועד, הגיעו גם הם מסיירת מטכ"ל.

עוד באתר המלצות דרום אדום 2023 גן לאומי הבשור אטרקציות 

על מה הסדרה על סיירת מטכ"ל?. כמה פרקים יש?. איפה רואים? 

מדובר סדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים, המביאה למסך יותר מחמישים מרואיינים הישגיים, חומרי ארכיון בלעדיים, ושחזורים מרתקים מגוללת את סיפורה של היחידה, שנקראת סיירת מטכ"ל. הפרקים המלאים מתארים כיצד התכתבה ההיסטוריה שלה עם צמתים היסטוריים של ישראל, ומנסה להסביר כיצד הפכה יחידה צבאית מובחרת למפעל לאומי למנהיגות פוליטית, ביטחונית ועסקית. מה קבלנו?. סדרה ישראלית מומלצת 2023.

את אנשי היחידה אנו מוצאים במקומות רבים בציבוריות הישראלית. ראש הממשלה בנימין נתניהו שרת ביחידה, אהוד ברק היה מפקד היחידה. מי עוד מוכר לנו בציבוריות הישראלית ותרם מעצמו בשירות?. בוגי יעלון היה אף הוא מפקד הסיירת.

רוצים להתקבל ליחידה?. זה המסלול שמחכה לכם 

לא מדובר רק בשירות צבאי מלא, אלא הארכת השירות לקבע כולל שנה אחרונה המוקדשת ללימודי תואר הראשון. אז אם אתם רוצים להיות חיילים ביחידה הצבאית הטובה ביותר בעולם זה מסלול ההכשרה שמחכה לכם.

16 חודשי הכשרה הכוללים טירונות, טירונות כלוחם ביחידה ומגוון קורסים כולל אמנויות לחימה.
4.5 חודשים של הכשרת לוחמים ספציפית ביחידה
סיימתם שירות צבאי מלא?. היכונו לשירות בצבא הקבע שאורך 3 שנים.

צפו בווידאו נפלתי בנט מספר סיירת מטכל מה קרה בשבי לקראת שידור פרקים מלאים הוט ערוץ 8