מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לצפייה ישירה: שונאים סיפור אהבה

מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לצפייה ישירה: שונאים סיפור אהבה

תשכחו כל מה שידעתם על אהבה במאה הקודמת. כי כאשר בא החושך ויורד הלילה, כל גבר נהפך למאהב סודי, שאשתו לא ידע על קיומו. הוא יודע להגיד את המילים הנכונות לנשים הלא נכונות. מלכת היופי של ירושלים פרק 35: שונאים סיפור אהבה yes פרקים מלאים.

מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לצפייה ישירה

גבריאל ארמוזה אוהב לא אוהב מלכת היופי של ירושלים פרק 35

הרומן של שרית לוי ישי על מלכת היופי של ירושלים הוא אוסף של סיפורי אהבה ושנאה שזורים זה בזה. על כל אוהב יש לפחות שני שונאים. על כל רגע של נחת יש חיים שלמים של אכזבות ומרורים. איש לא מוצא בו את שאהבה נפשו. ומי אם לא אבא של לונה, גבריאל- מיכאל אלוני, מוצא את עצמו בתפקיד יעקב איבאנוב.

ההבדל הוא שבעוד גיבור הסיפור הקצר של אנטון צ'כוב מחזר אחר מעות וכסף, ראש משפחת ארמוזה מחזר על פתחי האהבה. זו שגם המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק עסק בה לא מעט. או יותר נכון בהיעדרה מחייו.

ומה קורה בעונה 2 מלכת היופי?. אותן צרות רק הרבה יותר גדולות. למה אני מתכוון?. החל מינואר 2023 yes מעלה עונה שנייה של הסדרה הישראלית הכי טובה על המסך שקצרה הצלחה בנטפליקס העולמית. אהבתו של גבריאל לרוחל שבה ומתחדשת ויחד איתה הקשר עם בנו האבוד. אפרים ילך ויקצין בדעותיו ומעשיו, יצטרף ללח"י ויעמיד את אחותו רוזה ומשפחתה בסכנה. כל זאת בתקופה הסוערת של מלחמת העולם השנייה והשפעתה על היישוב היהודי בארץ ישראל.

עוד באתר – איזה סרטים וסדרות יש לצפייה ישירה?

ירושלים זו עיר של אהבה? תשאלו את המלכה לקראת עונה 2 פרקים מלאים

אותו תקופה בה עוסקים הפרקים המלאים של מלכת היופי של ירושלים, שנעים בין שנות השלושים של המאה הקודמת, מציגות את גיבורי הרומן בין חלומות לעתיד לפרשות דרכים. זעם ותהילה מצד אחד ושכחה ועולב רוחני וחומרי מצד שני.

על כל אלו יכול להתגבר רק אהבה. גם בימנו. אבל היא הריי פריט נדיר עם ביקוש אשיר שלא מסתיים אף פעם. אותה תקופה, אהבה הייתה מצרך נדיר לעשירים ובעלי יכולת. כל השאר חלמו על אישה יפה או בעל עשיר.

בירושלים של מטה, התבלינים והאוכל הביתי היו שיחת היום. הנשים ברובן היו עוסקות בהכנת כביסות ובישולים. מלכת היופי עסוקה בחלומות רחוקים. אולם בדומה לכסף, המרדף אחרי האושר יכול לתעתע. והוא עושה את זה גם במהלך מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לצפייה ישירה.

היטיב לבטא זאת שמואל יוסף עגנון. מתוך "על כפות המנעול",בנערינו ובזקנינו

“ואוירו של עולם היה צח ונאה והלב טוב וריח שמנם של אדני נתיבות הברזל שהיה נודף עם ריחם של הדשאים הרעננים היה מעלה על הנפש כיסופים נפלאים של מקומות רחוקים.”

ביקורת סדרה yes לצפייה ישירה שאלות ותשובות מלכת היופי

מלכת היופי של ירושלים שחקנים לונה היא השחקנית סוול אריאל אור

את מי משחק בסדרה את דוד פרנקו

ומי השחקן שמשחק בתפקיד הדוד אפריים סיטון? תום חגי.

איזו דמות הכי מעניינת בסדרת על מלכת היופי? נו זה ברור! מיקי קם האחת והיחידה בתפקיד גי'ילדה המכשפה ויועצת הסתרים של נשות ירושלים.

צפו בווידאו לקראת שידור הצצה לפרק 35 המלא לצפייה ישירה מלכת היופי של ירושלים