טופס שינוי סטטוס משרד הפנים

טופס שינוי סטטוס משרד הפנים הורדה הדפסה

שינוי סטטוס משפחתי יכול להיות אירוע משמח או עצוב , תלוי בנסיבות. בכל מקרה צריך להגיש טופס שינוי סטטוס משרד הפנים ולהנפיק ספח חדש לתעודת הזהות שלנו ולאחר מכן לגשת לרשויות הרלוונטיות לשם קבלת הנחות מעמד חדש. להורדה מסוף עמוד זה 

"<yoastmark

היכן משנים סטטוס אישי משרד הפנים

יש להגיע לאחד מסניפי המשרד , לאחר ששריינתם תור באמצעות הזמנתם תורים משרד הפנים. נכון לתאריך 26/05/2020 לא ניתן לבצע את הפעולה באמצעות אתר המשרד. אלא בנוכחות אישית מול פקיד משרד הפנים. למעשה מדובר בהליך דומה הנקרא הנפקת תעודת זהות בעקבות שינוי בפרטים האישיים. נוכחות אישית אינה חובה, יש לצרף תמונה אחת ומסמכים מקוריים לאימות השינוי. שירות זה ניתן חינם כחלק משירותי הממשלה.

תעודת נישואים שהנפקה בחוץ לארץ

אנשים רבים כיום מתחתנים בחתונה אזרחית בחול ומקבלים מאותה מדינה תעודת נישואין. במקרה כזה , באמצעות חותמת אפוסטיל – אם התעודה הונפקה באמצעות גוף ממשלתי או גוף רשמי אחר במדינה החתומה על אמנת האג (לביטול הצורך בחקיקה למסמכי חוץ ציבוריים).

הטבות מס בעת שינוי סטטוס 

לאחר שינוי סטטוס אישי ייתכן וייגרעו או שיקנו לכם זכויות חדשות במס הכנסה. כך למשל בחינת זכאות למס שלילי במקרה שלאחד מבני הזוג יש דירה והיא רשומה כעת על שם שני הזוג ( מבחן דירה וחצי ) , הטבות בתשלומי ארנונה לאמא חד הורית ייתכן ויבוטלו בשל היותה נשואה כעת ועוד. כך ששינוי הסטטוס כרוך במחשבה מקדימה מראש

טפסים של משרד הפנים

להורדה והדפסה   טופס שינוי סטטוס אישי משרד הפנים

אתר הטפסים של ישראל שירותים מתקדמים טפסים מקוונים של משרד הממשלה טופסי משרד התחבורה טפסים מעודכנים של ביטוח לאומי הר הכסף שלך איתור כסף אבוד תבנית הצעות מחיר . רוצים טופס שלא קיים באתר ? כתבו לנו ואנו נמצא עבורכם כל טופס במדינת ישראל וננגיש אותו לפורמט וורד. לרשותכם באתר אפשרות זכאות למס הכנסה שלילי סימולטור פעימה ראשונה לעצמאים ושכירים בעלי שליטה והנחיות לקבלת מענקים והנחות פטור ממס הכנסה וביטול דוחות חניה.