חאנשי פרק 7 לצפייה ישירה והיה העקוב למישור

חאנשי פרק 7 לצפייה ישירה והיה העקוב למישור

מה קורה בימי חמישי אצלנו בסלון בצל תמונות אימפרסיוניסטיות?. מול המסך אנו יושבים, קרוב קרוב, קצת מתוחים, קצת מתרגשים. מה קרה אתם שואלים?. קבלו את חאנשי פרק 7 לצפייה ישירה פרקים מלאים הוט.

היה כדאי?. חאנשי פרק 7 לצפייה ישירה האיש האחר חוזר לתמונה

כמה מילים לפני שאנחנו צוללים לפרק החדש של הסדרה הטובה ביותר על המסך. מה רציתי להזכיר לכם?. בימים אלו עלה בנטפליקס הסרט פינוקיו בבימוי של גיירמו דל טורו. למה היה חשוב לי להזכיר לגולשים את העובדה המעט הזניחה הזו?. כי לפעמים תוך שאני צופה בסדרות ישראליות 2023 מומלצות, אני נזכר בקווים מקבילים. הריי אתם יודעים שבאומנות כמו באומנות אין דבר שאין דבר כזה. יאללה כתבתי משהו קצת מתחכם. ומה אומרת על כך אשתי האהובה?. כמה מילים אפשר לכתוב על סדרה ישראלית מומלצת?. שב וצפה. הכיבוד מוכן.

עוד באתר איך להתחיל עם גבר טיפים לנשים

 

אישה בעקבות גורלה האם חנשי חוזרת לנקודת ההתחלה? 

אם חיפשתם לצפות בסדרה ישראלית מומלצת אז ללא ספק חאנשי פרקים מלאים בהוט היא אחת כזו. אבל לי יש איזה עימות רעיוני עם המסע לשום מקום. הריי גיבורת הסדרה לא הגיעה לארץ ישראל סתם ככה. היא ברחה לכאן. סוג של סקנד בסט. זה לא היה חלום חייה אלא עיר מקלט. ומכאן להתנסויות אל תוך הנשמה והדמיון היו קצרות. כי מה שקורה בארץ נשאר בארץ עד ש….העבר מגיע לרדוף אותך.

יושב מול המקלדת וחושב לעצמי, מה היית צריכה את המסע לארץ ישראל?. ומי לא היה מוכן לוותר לה, האיש השני ( על משקל האישה האחרת). זה שנותר ללא שידוך. חרדי עד כאב ואולי אף  אוהב כמו גבר חילוני, זר ואינו מוכר, כך נשאר לו מנדי מחוץ למכרז על ליבה של בחירת ליבו ( נניח שבחר). אבך זה סוד הקסם של חאנשי. למרות הכל היא דבקה בדרך החיים החדשה, המתירנית והליבלרלית שבחרה לעצמה. אבל היא יודעת מי יהיה המחיר – כל חייה היא עתידה להתגרות בעבר, להספיק הכל ולהרוויח עוד זמן, אבל הבעיה היא בעברה, הוא יתפוס אותה בכל מקום בחיים שהיא בחרה. 

צפו בווידאו לקראת שידור חאנשי פרק 7 המלא לצפייה ישירה הוט VOD